zle mi

1. Data: 2007-01-19 01:37:30

Temat: zle mi
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zle sie czuje, nie radze sobie, szlag wie co jeszcze...
Stracilam prace, ciezko o nowa
Moj chlopak, wyjezdza do Warszawy do pracy, awansowal, ja zostane tu, sama,
z problemami
Mam 30 lat a czuje sie chwilami bezradna jak dziecko..
Jestem humanistka, skonczylam utopijny kierunek i teraz tak trudno mi
znalezc prace, mimo podyplomowych itd
Jakos tak trudno zlapac sens, jak wstaje sie i nie ma sie co robic, tak sa
ksiazki, internet, ucze sie jezyka,ale takie to bez wyrazu
Co powinnam zrobic?
Dodam, ze leczylam sie juz kiedys na depresje.
Asia

2. Data: 2007-01-19 01:58:53

Temat: Re: zle mi
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jan 2007 02:37:30 +0100, Joanna napisał(a):

> Co powinnam zrobic?

Powinnas zaczac zyc, a nie egzystowac.

--
przytule i obrzygam# 5793410

3. Data: 2007-01-19 02:13:20

Od: "michal" <m...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl>

> [...]
> ksiazki, internet, ucze sie jezyka,ale takie to bez wyrazu
> Co powinnam zrobic?
> Dodam, ze leczylam sie juz kiedys na depresje.

myslalas kiedys by ze soba skonczyc?

jesli tak, to - uwiez mi - byla to najlepsza mysl w twoim
zyciu. masz juz 30 lat. nie masz dzieci. czego sie spodziewasz..
powodzenia...

4. Data: 2007-01-19 06:38:55

Od: "MEGATOMEK2007" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal news:eop9fi$kur$1@registered.motzarella.org

> myslalas kiedys by ze soba skonczyc?
> jesli tak, to - uwiez mi - byla to najlepsza mysl w twoim
> zyciu. masz juz 30 lat. nie masz dzieci. czego sie spodziewasz..

No wlasnie a Ty?
Mieszkasz u mamy bez zasilku, uprawiasz seks w odbytnice z bezdomnymi, tata
gwalcil cie oralnie analnie i genitalnie, masz iq poslanki chojarskiej i
pachniesz zgnilymi jagodami. Jedyny Twoj przyjaciel - proboszcz pobliskiej
parafi- powiedzial ze robisz laske gorzej niz jego stara kaleka gosposia....
i czego sie spodziewasz?

pamietaj
Jezus kocha Cie

5. Data: 2007-01-19 07:52:26

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stracilam prace, ciezko o nowa
> Moj chlopak, wyjezdza do Warszawy do pracy, awansowal, ja zostane tu,

Nie zachęcam Cię do takiego rozwiązania bo w stolicy to ciężki żywot, ale
może jedź nim?
Mimo wszystkich wad jakie posiada ma też jedna zaletę - tu jak chcesz
pracować to pracę znajdziesz :)

Pozdrawiam
Vicky

6. Data: 2007-01-19 08:53:39

Od: "Aspar" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jesli Ci chlopak nie proponowal wyjazdu razem do Warszawki, to zmien
chlopaka. A jak proponowal to tak jak ci tu radzi Vicki jedz z nim.

cheers

Aspar

7. Data: 2007-01-19 09:47:15

Od: unkhas <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aspar napisał(a):
> Witam,
>
> Jesli Ci chlopak nie proponowal wyjazdu razem do Warszawki, to zmien
> chlopaka. A jak proponowal to tak jak ci tu radzi Vicki jedz z nim.

Dokładnie, zmień otoczenie. W warszafce jest, co robić, to ogólnie
bagienko, ale można się tu rozkręcić. Ważne żeby nie siedzieć w miejscu
i nie użalać się nad sobą. Wymyślaj sobie, co chcesz robić i zacznij to
robić, masz 30 lat to teraz jesteś silniejsza niż kiedykolwiek dotąd.
Wstań i zacznij działać, jak już "wstaniesz" to dalej będzie z górki.

Oczywiście tekst był do Joanny a nie do Aspar (z kótrym/rą się w
zupełności zgadzam)

unkhas

8. Data: 2007-01-19 09:57:09

Od: "Aspar" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od Aspara. No, powtorzylem czyjas opinie. A dodalem tylko zmiane chlopaka.

cheers

Aspar

9. Data: 2007-01-19 10:26:36

Od: "Zwolo" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):
> [...]
> ksiazki, internet, ucze sie jezyka,ale takie to bez wyrazu
> Co powinnam zrobic?
> Dodam, ze leczylam sie juz kiedys na depresje.

Przykro mi z powodu większosci wypowiedzi znajdujących się w tym
temacie.
Co do samej rady:
Bardzo trudno jest znaleść rozwiązanie na twój problem. Wydaje mi
się że musisz się przebudzić. Mam wrażenie że żyjesz w
"letargu", obracasz się w swerze swoich marzeń, które napewno są
piękne i szlachetne lecz w zetknięciu z rzeczywistością mogą Cię
wciągnąć do świata który nie istnieje. Myślę że powinnaś
wstać rano, wypić mocną kawę usiąść i się zastanowić - jak ma
wyglądać twoje życie. Czy chcesz być bezradną osobą na
narzekającą na zło całego świata i użalającą się nad sobą.
Czy chcesz wziąść los w swoje ręce i walczyć o własne
szczęście. Jeżeli twój chłopak jest wobec Ciebie szczery i się
bardzo kochacie to się nie zastanawiaj tylko jedź z nim! W Warszawie
masz duże większe możliwości na znalezienie pracy. Porozmawiaj z
nim o tym co czujesz i o waszej przyszłości. Zastanów się nad
założeniem prawdziwej własnej rodziny. Bliskość osób na których
nam zależy dodaje nam skrzydeł, napędza nas do działania.

Mam nadzieję że poradzisz sobie w życiu.
Pozdrawiam.

10. Data: 2007-01-19 10:28:59

Od: "Zwolo" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwolo napisał(a):
> [...]