zlewozmywak przy zmywarce

1. Data: 2006-08-08 16:50:16

Temat: zlewozmywak przy zmywarce
Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W nowym domku bedziemy miec zmywarke i zastanawiamy sie jaki zlewozmywak
bylby odpowiedni : czy jednokomorowy czy tez 1 i 1/2 komory
prosze pomozcie
wiem ze to moze troszke glupie pytanie, ale ja nigdy nie mialam zmywarki i
nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos
trzeba bedzie umyc w zlwie

z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-08-08 17:19:51

Temat: Re: zlewozmywak przy zmywarce
Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoasiaT" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos

Ja mam zlew jednokomorowy z ociekaczem i zmywarkę szer. 60 cm. Pcham do niej
niemal wszystko. W zlewie zmywam tylko drewniane deski do krojenia, tłuczek
do mięsa i to, co muszę mieć czyste na bieżąco (noże i małe łyżeczki,
których ciągle za mało).
Jeśli zdecydujesz się na węższą zmywarkę, weź pod uwagę, że rzeczy większe
gabarytowo będziesz zmywała ręcznie (np. gary), a tych nie umyjesz w
maleńkiej komorze 1/2. Zamiast niej postawiłabym na ociekacz - przydaje się
do odstawiania mokrych naczyń.

Pozdrawiam
Ania

3. Data: 2006-08-08 17:20:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoasiaT" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos

Zlewozmywak służy do wielu prac, jeżeli masz miejsce i pieniądz kup sobie
dwu - trzy komorowy z płytą ociekową, cedzakiem itp. W zmywarce wielu
przyborów kuchennych nie będziesz myła, z różnych powodów. produkty na
przetwory też nie będziesz spłukiwała w zmywarce. :-P)))

4. Data: 2006-08-08 18:09:49

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoasiaT" <a...@w...pl> writes:

> W nowym domku bedziemy miec zmywarke i zastanawiamy sie jaki zlewozmywak
> bylby odpowiedni : czy jednokomorowy czy tez 1 i 1/2 komory

Ja mam 2-komorowy z ociekaczem 8-).

MJ

5. Data: 2006-08-08 18:23:47

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoasiaT wrote:

> [...]
> nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos

Mam zmywarkę (60 cm) i zlewozmywak dwókomorowy. Obie komory mi się
przydają. Nie wszystko da się umyć w zmywarcę, np. cały komplet
porcelany po wizycie gości.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-08-08 18:41:39

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"annikka" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
| gabarytowo będziesz zmywała ręcznie (np. gary), a tych nie umyjesz w
| maleńkiej komorze 1/2. Zamiast niej postawiłabym na ociekacz - przydaje

Popieram Anię. Ociekacz bardzo się przydaje - czy cos wiekszego wysuszyc,
czy coś brudzącego opracować (np. jakaś ryba, mięso itd.), czy gorący
garnek/brytfannę/itd. bez stresu odstawić i inne tego typu akcje. Dla mnie
dwukomorowy jest zbednikiem zajmującym miejsce (tzn. druga komora zajmuje
bez sensu kawałek blatu), nawet bez zmywarki. Wolę większy jednokomorowy z
dużym ociekaczem.

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

7. Data: 2006-08-08 20:21:54

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoasiaT napisał(a):
> W nowym domku bedziemy miec zmywarke i zastanawiamy sie jaki zlewozmywak
> bylby odpowiedni : czy jednokomorowy czy tez 1 i 1/2 komory
Ja mam zlewozmywak 2-komorowy z ociekaczem, ociekacz zastąpił zdjęty
blat zmywarki. Blatu tego używam jako stolnicy, co sobie chwalę -
ciasto do niego nie przywiera i w ogóle świetny pomysł. Wieszam go
po użyciu na ścianie spiżarni - jest biały, więc niewidoczny. Ze
zlewu i zmywarki, połączonych w jedno stanowisko "zmywalnicze",
korzystam bardzo intensywnie - rodzina 4-osobowa. Zlew wcale nie
okazuje się za duży- mieszczę się wygodnie ze wszelką obróbką
warzyw, mięsa, a oprócz tego druga komora zawsze jest dostępna dla
innych zastosowań typu kuchennego. Jeśli Ciebie taka wielkość
zlewozmywaka przeraża, kup 1-komorowy, ale z ociekaczem dostosowanym
do szerokości zmywarki i schowaj ją pod tym ociekaczem. Chwalę sobie
ten układ już 10 lat !

8. Data: 2006-08-08 22:00:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

JoasiaT napisał(a):
> [...]
zlewozmywaka przeraża, kup 1-komorowy, ale z ociekaczem dostosowanym
do szerokości zmywarki i schowaj ją pod tym ociekaczem. Chwalę sobie

Dokładnie. Trudno pracować nawet z dwiema komorami, przydałby się
odcedzacz... I inne zlewozmywakowe wynalazki, a resztę blatu na nowym
mieszkaniu zrobię podnoszoną do góry - tam będę miał stolnicę i zbudowany
robot kuchenny... Rozdrabniarki do śmieci mi nie trzeba, skrzętnie zbieram
odpadki pochodzenia roślinnego i wynoszę na kompost - wszystko na nim rośnie
lepiej...

9. Data: 2006-08-08 22:30:24

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Rozdrabniarki do śmieci mi nie trzeba, skrzętnie zbieram
> odpadki pochodzenia roślinnego i wynoszę na kompost
Takoż i ja, takoż i ja :-)

10. Data: 2006-08-09 09:24:37

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoasiaT napisał(a):
> W nowym domku bedziemy miec zmywarke i zastanawiamy sie jaki zlewozmywak
> bylby odpowiedni : czy jednokomorowy czy tez 1 i 1/2 komory
> prosze pomozcie
Polecam jednokomorowy (duża komora) + 1/2 z sitkiem/cedzakiem - przydaje
się do mycia owoców i dużym ociekaczem :-)
Polecam FRANKE. Ja mam taki:
http://www.agd-rtv.net/product_info.php?manufacturer
s_id=19&products_id=7885
Na stronie:
http://www.agd-rtv.net/index.php?manufacturers_id=19
&sort=1a&filter_id=30&page=2&topSsid=130548c05652889
80d48c6837c36c1e9
znajdziesz dużo takich.
agg

pikantne skrzydelka
Ile to jest?
Zmywarka - jaka max długość przewodu?
Jaja w proszku, czyż to nie profanacja ?!
witam + dieta bogatowloknista