zlewozmywak przy zmywarce

21. Data: 2006-08-09 22:01:32

Temat: Re: zlewozmywak przy zmywarce
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:7frjd2lurala5ccuubnurmk7rf41vcgug8@4ax.com...
> J a mam 1 1/2 komorowy zlew i takie kocham. I do tego kran z
> wyciaganym wezem - tez to kocham.
> te pol komory dobre jest do oplukiwania resztek jedzenia z
> talerzy tec przed wlozeniem do zmywarki.

Mam tak samo - 1,5 komory, duży ociekacz, wyciągana wylewka. Polecam!
Choć obiekt mojej miłości jest jednak zupełnie inny. ;-)
Iwona

22. Data: 2006-08-09 22:36:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mam tak samo - 1,5 komory, duży ociekacz, wyciągana wylewka. Polecam!
>Choć obiekt mojej miłości jest jednak zupełnie inny. ;-)
>Iwona

Jaki? Jaki??

pierz
K.T. - starannie opakowana

23. Data: 2006-08-10 05:31:48

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości >>Choć obiekt mojej miłości jest jednak zupełnie inny. ;-)

> Jaki? Jaki??

Murzyn z naprzeciwka
TOZio

24. Data: 2006-08-10 10:18:19

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:7qokd2phkkl75tf50s1aikg1eg9i821437@4ax.com...
> Jaki? Jaki??

Starannie opakowany, płci przeciwnej. :-)
Iwona

25. Data: 2006-08-10 10:27:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Aug 2006 20:14:48 +0200, "JoasiaT"
<a...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci
>Polecam z fragranitu. Super si? sprawdza, nie wida? zacieków.
>Niezniszczalny.
>agg
>

>my wezmiemy ze stali z faktura lnu

My mamy len i jestesmy baaardzo zadowoleni - gladki zlew nam sie
podrapal strasznie szybko , musialam przesuwac ciezki i goracy
sagan po suszarce. No i slady zostaly. Na lnie nie ma zadnych
sladow. a nie cackam sie z tym zlewem :P..wlasciwie to mam dwa
(nie, pardon, trzy) zlewy i wszystkie sa lniane, ze tak powiem,
dwuletni trzyma sie swietnie, dwa pozostale sa mlodsze, wiec nie
mialam okazji jeszcze pokazac, co umiem :PPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

26. Data: 2006-08-10 10:28:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ZLEW????

Pierz
K.T. - starannie opakowana

27. Data: 2006-08-10 12:06:14

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:bc2md21amr68gv52tc395cvbgc2k2adcj0@4ax.com...

> [...]
> dwuletni trzyma sie swietnie, dwa pozostale sa mlodsze, wiec nie
> mialam okazji jeszcze pokazac, co umiem :PPPP

wlasnie dlatego ze sa trwalsze i mniej widac zarysowania i kropelki wody
:)))

28. Data: 2006-08-10 21:13:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoasiaT" <a...@w...pl> wrote in message
>W nowym domku bedziemy miec zmywarke i zastanawiamy sie jaki zlewozmywak
> bylby odpowiedni : czy jednokomorowy czy tez 1 i 1/2 komory
> prosze pomozcie
> wiem ze to moze troszke glupie pytanie, ale ja nigdy nie mialam zmywarki i
> nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos
> trzeba bedzie umyc w zlwie
>
> z gory dziekuje za pomoc

Jeszcze dodatki - dobre w bloku, zwłaszcza bez zsypu:
http://www.promat-disp.com.pl/firma.php
a tu przepompownia:
http://niewiadomski.com.pl/do/item/1.4/Sanipack
http://www.jovial.prv.pl/

29. Data: 2006-08-11 13:46:55

Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TOZio <t...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krysia Thompson"

> Murzyn z naprzeciwka
> TOZio

Podświadomość działa?
Czarna Dżdżownica z dużym footu ciebie się przyśniła?
:-)))

30. Data: 2006-08-11 13:53:55

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoasiaT napisał(a):
> [...]
> wiadomości news:bc2md21amr68gv52tc395cvbgc2k2adcj0@4ax.com...

> wlasnie dlatego ze sa trwalsze i mniej widac zarysowania i kropelki wody

Na wszystkich zlewach metalowych nie wiem jak udziwnianych widać
kropelki wody i zacieki, jedyny ratunek dla dbających o własny wizerunek
przed innymi [jak dla mnie to bzdura] to trzeba je przetrzeć pastą do
polerowania karoserii samochodowych, takich co to zawierają teflon w
składzie.
pozdr. Jerzy

pikantne skrzydelka
Ile to jest?
Zmywarka - jaka max długość przewodu?
Jaja w proszku, czyż to nie profanacja ?!
witam + dieta bogatowloknista