zlodziejoodporne

11. Data: 2004-05-30 21:32:30

Temat: Re: zlodziejoodporne
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos wychodowal zlodziejoodporne?  W tym roku dwa mlode,
> nieodporne, w czasie kwitnienia nam gwizdeli. Az sie sam dziwie, ze dwa
> krzaki aukuby jeszcze sa do tej pory w ziemi (jeden z czerwonymi
> owockami).
> Pozdrawiam
> Andrzej

Jest parę roślin których nie da się ukraść,albo bardzo trudno.
Aralia-pień tak kłuje ,że nie da się go złapać.Maclura podobie.
Ale mistrzem a kluciu jest ulex europejski.Składa się z samych
kolców,nie ma jak go pociąć na sadzonki.Rośnie do ok 1,5m,dość
szeroko,kwitnie żółto wiosną.Można go sadzić przy dziurze w płocie.
Mirzan

12. Data: 2004-05-30 21:41:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| kolców,nie ma jak go pociąć na sadzonki.Rośnie do ok 1,5m,dość
| szeroko,kwitnie żółto wiosną.Można go sadzić przy dziurze w płocie.

Ale tylko w Lubinie, bo gdzie indziej marznie prawie do poziomu gruntu,
jeśli tylko zima jest w miarę normalna:-(
Nieźle rozmnaża się z nasion, z sadzonek też się da.

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2004-05-31 05:04:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli tylko zima jest w miarę normalna:-(
> Nieźle rozmnaża się z nasion, z sadzonek też się da.

Na kilkanaście lat wymarzł mi raz,nieraz mocna zmarzł,do samej
ziemi,ale odrasta.U nas zawsze są bezśnieżne zimy,to nie jest tak
wesoło .W styczniu grzeje, wmarcu mrozi, Mirzan

14. Data: 2004-05-31 17:12:02

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Evluc.6098>
> Nie chodzi o kroj czcionki, tylko zeby pisac w "plain text", a nie html.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

pewnie masz rację ;)

to Ty mnie męczyłeś zadaniami na olimpiadę matematyczną w latach
1976/1977 -1979/1980 ?

pozdr
Ania

15. Data: 2004-05-31 17:39:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in message

> to Ty mnie męczyłeś zadaniami na olimpiadę matematyczną w latach
> 1976/1977 -1979/1980 ?

Wychodzi na to, ze ja. Ale moze zastosowac odpowiedzialnosc zbiorowa? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz