zlosc

11. Data: 2000-11-05 22:15:35

Temat: Re: zlosc
Od: "Paweł" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Myślenie jest sposobem na złość.Czasami mówienie.
paweł

12. Data: 2000-11-06 08:56:25

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Turalski -junior wrote in message <3a04a291$1@news.vogel.pl>...

>Jesli mas zkogos -> przytul sie i odczekaj

A jesli ta zlosc jest na tego kogos i ten ktos nie chce sie przytulic to co
wtedy?

>Nie masz -> to znajdz

Na sile bo musi ktos byc?

>Stic (zycie jest duzo trudniejsze jesli masz/ nie masz kogos - paradoks
>logiczny)

A tak.

Marlena

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl lub m...@w...pl

13. Data: 2000-11-06 09:00:33

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote in message <3...@t...pl>...
> [...]
>wyjatkowo denerwujaca, nerwy zaczynaja niezdrowo na nas wplywac i trzeba
>sie jakos uspokoic. Jakie macie sposoby na uspokojenie? Czy istnieje

Etapy. Pierwszy - zabic drania, zadza zemsty az dysze. Drugi - a jak odda.
Trzeci- eee tam nie warto. Czwarty - po co i o co ja sie zloszcze. Piaty -
trzeba to przemyslec.
Szosty - smieje sie glosno i dlugo.

Marlena

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl lub m...@w...pl

. I tyle mojej zlosci ;)

14. Data: 2000-11-06 09:11:31

Od: w...@f...com.pl (Wojciech Kruczynski) szukaj wiadomości tego autora

Michal <m...@t...pl> wrote:

> [...]
>wyjatkowo denerwujaca, nerwy zaczynaja niezdrowo na nas wplywac i trzeba
>sie jakos uspokoic. Jakie macie sposoby na uspokojenie? Czy istnieje

Trening asertywnosci.
Poprawnie rozumiana asertywnosc to wlasnie miedzy innymi
cywilizowane sposoby uzewnetrzniania wlasnych, negatywnych emocji
bez szkody (agresji) dla drugiego czlowieka.
Ludzie najczesciej prezentuja uleglosc albo agresywnosc
w kontaktach interpersonalnych - asertywnosc jest obszarem pomiedzy.

woj-ciech

Strona Podroznicza Woj-Ciecha
http://www.f64.com.pl/f64/wojtas.htm

15. Data: 2000-11-06 10:44:10

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli ta zlosc jest na tego kogos i ten ktos nie chce sie przytulic to
co
> wtedy?
No dziwne by bylo, zeby ktos chcial sie przytulic do kogos kto jest na niego
wsciekly (i odwrotnie).

--
spider
s...@c...pl

16. Data: 2000-11-06 20:11:29

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Michal na pl.sci.psychologia napisał(a):

>sie jakos uspokoic. Jakie macie sposoby na uspokojenie?

Sen.

--
Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

... Some day there will be tomorrow..

17. Data: 2000-11-06 21:08:17

Od: "Stefan Turalski -junior" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> napisał w
wiadomości news:8u5v5o$i9e$1@rymunda.torun.pdi.net...

> A jesli ta zlosc jest na tego kogos i ten ktos nie chce sie przytulic to
co
> wtedy?
Na tego kogos, czy przez tego kogos:
a) masz problem
b) wybacz (to sztuka ktorej trzeba sie nauczyc)

> Na sile bo musi ktos byc?
Nie, ale widzialem gdzies haslo,"samotni tego swiata laczmy sie", to chyba
cos tlumaczy. W koncu wszyscy pochodzimy od zwierztek jakby nie bylo
stadnych.

(zycie jest duzo trudniejsze jesli masz/ nie masz kogos - paradoks ogiczny)
> A tak.
Niestety takze praktyczny

Stic (o zyci niewiem nic)

18. Data: 2000-11-07 08:19:34

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnwego dnia spider napisal <3...@n...vogel.pl>...

>No dziwne by bylo, zeby ktos chcial sie przytulic do kogos kto jest na
niego
>wsciekly (i odwrotnie).

Ja tak umiem. I sie przytulic i przytulic. A potem porozmawiac. Uwazam, ze
trzeba wyjasniac nieporozumienia. Nie mozna mowic, ze cos jest bzdetem jesli
powstalo nieporozumienie. Wyciagam dlon i czekam...

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

19. Data: 2000-11-07 08:23:53

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Stefan Turalski -junior napisal <3...@n...vogel.pl>...

>a) masz problem

Owszem.

>b) wybacz (to sztuka ktorej trzeba sie nauczyc)

Ostatnio cos o tym wiem. Ja wybaczam, a mnie?

>Nie, ale widzialem gdzies haslo,"samotni tego swiata laczmy sie", to chyba
>cos tlumaczy.

Mysle, ze tak naprawde nikt nie lubi i nie chce byc samotny. Ja na pewno
nie.

>W koncu wszyscy pochodzimy od zwierztek jakby nie bylo
>stadnych.

Tak, nie ma to jak stado ;)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

20. Data: 2000-11-07 08:25:40

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Bartek Nagorny napisal
<1tpd0tk29lk07q26img8t6m7iucg5kaq9q@BaRiBaL>...

>Sen.

Lekarstwo na wszystko i madry doradca :-)

Pozdrawiam cieplo i na jawie ;-)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com