złoty krzew w twoim ogrodzie!!!

1. Data: 2006-07-11 17:02:55

Temat: złoty krzew w twoim ogrodzie!!!
Od: "zbyszekwww" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/item114696984_zloty_krzew_w_twoim_
ogrodzie_15_sztuk_za_1_99zl.html

jedyny i niepowtarzalny krzew moze juz nie dlugo wyrosnac w twoim ogrodzie
wystarczy, ze zakupisz moje nasiona wysiejesz je i bedziesz cieszyl sie
pieknym widokiem swego ogrodu!!!

2. Data: 2006-07-11 21:48:03

Temat: Re: złoty krzew w twoim ogrodzie!!!
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszekwww wrote:
> [...]
> wystarczy, ze zakupisz moje nasiona wysiejesz je i bedziesz cieszyl sie

Nie lubimy spamerów. Żeby to jeszcze coś ciekawego było.

Nie radzę chwalić się tymi studiami zamieszczając taki opis
"Niewielki krzew dorastający do wysokości 6 metrów" :)))) NIEWIELKI
krzew...dobre. Dalszy ciąg również nienajlepszy.

"Jako studenci ogrodnictwa na najlepszej uczelni rolniczej w Polsce
gwarantujemy wysoką jakość nasion!" - sami zapylaliście ? Dajecie
gwarancję na piśmie czy klasyczna roczna rękojmia ? A która to ta
najlepsza w Polsce uczelnia ?

Pozdrawiam
Baśka

3. Data: 2006-07-11 21:52:52

Od: "Jerzy O" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszekwww <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wystarczy, ze zakupisz moje nasiona wysiejesz je i bedziesz cieszyl sie

Kłamczuszek!
"...studenci ogrodnictwa na najlepszej uczelni rolniczej w Polsce" wiedzieliby
jak wygląda złotokap zwyczajny.

4. Data: 2006-07-11 22:20:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy O" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Kłamczuszek!
> "...studenci ogrodnictwa na najlepszej uczelni rolniczej w Polsce"
wiedzieliby
> jak wygląda złotokap zwyczajny.

Ale zdjęcia potrafią kraść - i nawet nie zadadzą sobie odrobiny pracy, by
usunąć copyright. Niesmaczne:(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

5. Data: 2006-07-12 20:28:00

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Ale zdjęcia potrafią kraść - i nawet nie zadadzą sobie odrobiny
> pracy, by usunąć copyright. Niesmaczne:(

Wczoraj na prośbę o usunięcie moich zdjęć z allegro dostałem taką odpowiedź:

witam Panie Arkadiuszu
znalazłam te zdjęcia na ogólnodostępnych stronach internetowych, dlatego
pozwoliłam sobie na skorzystanie z nich. Często korzystam z grafiki, zresztą
nie jestem w tym odosobniona. Nie znalazłam nigdzie zakazu ich
wykorzystania,..., nie widziałam więc powodu aby z nich nie skorzystać.
Jeśli jednak życzy Pan sobie ich usunięcia, dokonam tego w najbliższych
dniach.
Jednocześnie bardzo proszę o informację, które zdjęcia są Pana własnością,
gdyż nie zamierzam rezygnować ze wszystkich.
Pozdrawiam serdecznie
Halina

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

6. Data: 2006-07-12 20:57:04

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj na prośbę o usunięcie moich zdjęć z allegro dostałem taką
odpowiedź:
Arkadiusz Prażmowski

Podpisuj swoje zdjęcia. Szkoda potem nerwów. Znak wodny tabazy jest tu chyba
wzorem niedoścignionym. Moje zdjęcia też kradną, ale muszę powiedzieć, że te
które znalazłem, to albo były zaraz usuwane, albo dostałem za nie parę
groszy.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

7. Data: 2006-07-12 22:21:54

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:
> [...]
> tu chyba wzorem niedoścignionym. Moje zdjęcia też kradną, ale muszę
> powiedzieć, że te które znalazłem, to albo były zaraz usuwane, albo

Podpisywanie szpeci zdjęcie a daje niewiele.
Chodzi mi tylko o to, że znalazłem zdjęcie, które już sprzedałem do prasy
i niechciałbym być posądzony o ponowną sprzedaż.
Pani się obraziła i stwierdziła, że jestem niegrzeczny i oskarżam ją o
złodziejstwo.

Panie Arku

dziękuję za kolejnego maila, choć przyznam - dość niegrzecznego. Bardzo
proszę nie straszyć mnie sądami oskarżać o "uprawianie" złodziejstwa, bo
sobie tego najzwyczajniej nie życzę i moją sprawą jest to co "uprawiam".
Jesteśmy ludźmi kulturalnymi i liczę na taki kontakt. Tak jak wcześniej
napisałam, zdjęcia te zostaną usunięte, natomiast proszę o podpowiedź, o
które chodzi, gdyż na stronach internetowych, które Pan podaje, nie
znalazłam żadnych zdjęć, które są Pana, a które zastosowałam (mówię o
stronach: www.oczkowodne.net
>www.forum.oczkowodne.net
>www.sklep.oczkowodne.net).
Pośród ponad 60 aukcji bardzo trudno będzie mi w krótkim czasie wyłapać te
fotki, które Pana interesują.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

8. Data: 2006-07-13 21:24:35

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Panie Arku
> dziękuję za kolejnego maila, choć przyznam - dość niegrzecznego.
> pozdrawiam
> Arkadiusz Prażmowski

Hehehe, ta kobieta jest bezczelna! Kradnie i jeszcze się denerwuje, że się
ją złodziejką nazywa...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

nie ma ogrodu - nie ma kłopotu (podlewanie)
ogródek w Warszawie
podlewanie trawy w słońcu !!
Grill - chwale się :-)
cos brzydkiego na lisciu storczyka