zmeczenie

1. Data: 2006-01-02 12:37:44

Temat: zmeczenie
Od: <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie badania wykonanaćlub co zażywać.

Otóż kompletnie się nie wysypiam, śpie 7,8,9 godzin w zależności od dnia ale
budzę siępotwornie zmęczony, po południu jestem w stanie zasnąć podczas
rozmowy lub jedzenia. Ten stan trwa już z 2-3 lata. Zażywałem witaminki ale
jakoś nic nie dało, cukrzycy nie mam.
Może jakieś rady ?

pozdrawiam noworocznie

2. Data: 2006-01-02 13:11:35

Temat: Re: zmeczenie
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> budzę siępotwornie zmęczony, po południu jestem w stanie zasnąć podczas
> rozmowy lub jedzenia. Ten stan trwa już z 2-3 lata. Zażywałem witaminki

Chrapiesz?? Obstawiam bezdech.

pl

3. Data: 2006-01-02 15:26:14

Temat: Odp: zmeczenie
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyglada na CFS- chronic fatigue syndrom ( m.in. przy boreliozie,
toksoplazmozie, obc. smogiem elektromagn.,reakcji na szczepienia, wirusy w
mózgu np. FSM )Czytaj www.paramed.waw.pl

Użytkownik <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dpb6ra$dta$...@a...news.tpi.pl...

4. Data: 2006-01-02 17:54:26

Od: "Chris" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> podczas rozmowy lub jedzenia. Ten stan trwa już z 2-3 lata. Zażywałem
> witaminki ale jakoś nic nie dało, cukrzycy nie mam.

Hah mam to samo takze od okolo 2-3 lat.

Wlasnie tydzien temu zrobilem badania prawie na wszystko. Jutro jade po
wyniki, zobaczymy co bedzie.
Z wlasnych dociekan biore pod uwage 3 sprawy:
- cukrzyca
- drozdzaki
- albo (nadywdolnosc/niewydolnosc) przysadki mozgowej.

Jesli do czegos konkretnego dojde z lekarzem to postaram sie odpowiedziec do
okolo 10 dni.

Pozdrawiam Chris

5. Data: 2006-01-02 19:40:04

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nasze zdrowie" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wyglada na CFS- chronic fatigue syndrom ( m.in. przy boreliozie,
> toksoplazmozie, obc. smogiem elektromagn.,reakcji na szczepienia, wirusy w
> mózgu np. FSM )Czytaj www.paramed.waw.pl

po pierwsze cytuje sie pod postem, po drugie to grupa medyczna
a nie paranauki, od tego sa inne grupy wiec podaruj glupie linki
cytat "umożliwiającą pomiary energii narządów i układów, m. in. w
schorzeniach onkologicznych."

a to o smogu elektromagnetycznym to juz bzdura calkowita, no chyba,
ze ktos mieszka pod linia wysokiego napiecia

Tomek

6. Data: 2006-01-02 20:18:15

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - cukrzyca
> - drozdzaki
> - albo (nadywdolnosc/niewydolnosc) przysadki mozgowej.

czemu tak z grubej rury? a moze to anemia?

7. Data: 2006-01-02 21:42:37

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Jan 2006 18:54:26 +0100, *Chris*
<news:dpbpd1$gi0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

> - albo (nadywdolnosc/niewydolnosc) przysadki mozgowej.

> Jesli do czegos konkretnego dojde z lekarzem to postaram sie odpowiedziec do

Może to np. niedotlenienie mięśnia sercowego.

--
Kaja

8. Data: 2006-01-02 21:48:39

Od: "Chris" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chris" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

> czemu tak z grubej rury? a moze to anemia?

A nie wiem :)

Wiec moze po kolei .....

Wiek 28 lat, wzrost 178 waga 76kg czynnie uprawiam sport.
Od okolo 3 lat oslabienie organizmu, niskie cisnienie przecietnie +/-
125/70.
Nie wiem zaczyna mnie to juz denerwowac, kawy nie pijam, serce jak na razie
sprawne ;)
Ostatnio bola mnie wezly chlonne chyba wszystkie, mialem stan zaplany dosyc
dlugo (od zeba) kolo wezla chlonnego.
Teraz mam problemy z koncentracja, ograniczenie widocznosci (nie wiem jak to
opisac - nie widze szerokokatnie jak kiedys :/ )
Ogolne wyczerpanie.

Pozdrawiam Chris

9. Data: 2006-01-02 22:58:15

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Jan 2006 22:48:39 +0100, *Chris*
<news:dpc747$lmc$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

> Wiek 28 lat, wzrost 178 waga 76kg czynnie uprawiam sport.
> Od okolo 3 lat oslabienie organizmu, niskie cisnienie przecietnie +/-

Masz niskie ciśnienie, to nie ma się co dziwić, że jesteś osowiały i
zmęczony. Wieczorem Ci chyba podskakuje na wyższe i wtedy lepiej się
czujesz?

U mnie właśnie takie ciśnienie jakie Ty masz jest właśnie wysokie :-( ( Moja
norma to zawsze była 70/60, czy 90/70.
"Wylądowałam" niedawno u lekarza, bo miałam "łupanie głowy". Miałam puls
119! Już przy pulsie 90 mnie głowa boli. Dostałam proszka pod język, pobrali
mi krew do badania, zrobili EKG. Potem jeszcze raz zmierzyli ciśnienie.
Ciśnienie spadło, ale "puls się nie ruszył"(!)
Teraz biorę już parę dni proszki *BIOHexal* na serce, czy obniżenie tego
pulsu i jeszcze gorzej się czuję. Dostałam jakichś lęków, nogi jak z waty,
bałam się dzisiaj zejść z nieoblodzonych schodków. Szłam gdzieś i miałam
cały czas jakieś lęki, że upadnę. Jakiś dziwny strach mi aż do gardła
podchodził, o sercu to nie wspomnę. Od jutra już nie chcę brać tych
proszkow, a w środę idę do lekarki zakomunikować jej o tym.

--
Kaja

10. Data: 2006-01-03 09:04:16

Od: Teel <m...@d...xyz> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...fm napisał(a):
> [...]
> rozmowy lub jedzenia. Ten stan trwa już z 2-3 lata. Zażywałem witaminki ale

Witaj!
Ja mam podobnie, ale nie nazwałbym tego zmęczeniem. Stan trwa od ok 4-5
lat. Śpię w tygodniu od ok. 23:00-00:00 do 8:30 i wstaję kompletnie
niewyspany. W weekendy odsypiam do ok 10-11. Nie pracuję w kopalni, więc
nie mam podstaw do bycia wykończonym fizycznie, prowadzę normalny tryb
życia.

Podejrzewałem cukrzyce, ale z morfologii krwi nie wyszło nic
podejrzanego, więc i konkretnych badań cukrzycowych nie robiłem.
Anemii nie mam raczej, choć mam różne problemy z żołądkiem (badania
wykazały, że to nie trzustka, a pewnie wrzody - więc może to?).
Wiek 25 lat, ciśnienie podręcznikowe, organizm raczej odporny, nie
choruję (raz do roku w zimie mam przeziębienie :) )

Wbrew temu, co mówią, nie sprawdza się wcześniejsze położenie do wyrka i
wstawanie o 6 czy 7 rano :)

Pozdrawiam
Tomek

Eliminowanie genu /Kraków