zmiana kategorii wojskowej

1. Data: 2004-10-19 20:34:32

Temat: zmiana kategorii wojskowej
Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <n...@s...info-spama> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

czy ktos z szanownych grupowiczow skladal wniosek o zmiane kategorii
wojskowej z A na D ?
a moze ktos sie orientuje jak dokladnie cala sprawe zalatwic ?

niedawno dowiedzialem sie o astmie, a to mnie kwalifikuje na D

pozdrawiam
Blazej Patrzalek aka BaRMaN

2. Data: 2004-10-19 21:15:24

Temat: Re: zmiana kategorii wojskowej
Od: "G....." <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I moze ktos słyszał na odwrot :) D-->A

3. Data: 2004-10-19 21:36:06

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Oct 2004 22:34:32 +0200, "Blazej Szymon Patrzalek"
<n...@s...info-spama> wrote:

> [...]
>a moze ktos sie orientuje jak dokladnie cala sprawe zalatwic ?
>
>niedawno dowiedzialem sie o astmie, a to mnie kwalifikuje na D

W przypadku, gdy o zmianę kategorii zdolności do czynnej służby
wojskowej ubiega się żołnierz, lub gdy zmiana ?kategorii zdrowia?
wnioskowana była przez komendanta WKU, podmiotem właściwym jest
Terenowa Wojskowa Komisja Lekarska, od której orzeczenia przysługuje
możliwość odwołania do Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej, zaś w
przypadku niezaakceptowania również jej opinii ? można zaskarżyć tryb
podjęcia decyzji w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym.

4. Data: 2004-10-19 21:40:55

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Oct 2004 23:15:24 +0200, "G....." <g...@w...pl>
wrote:

>I moze ktos słyszał na odwrot :) D-->A

Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony
Rzeczypospolitej Polskiej. (jednolity tekst)

Dz.U.92.4.16 - tekst: ost. zm. 2000-02-23 Dz.U.00.12.136
art 27
[...]
4. Ostateczne orzeczenie o zdolności do czynnej służby wojskowej może
być w każdym czasie zmienione przez powiatową komisję lekarską z
urzędu albo na wniosek poborowego lub wojskowego komendanta
uzupełnień, jeżeli w stanie zdrowia poborowego nastąpiły istotne
zmiany.

5. Data: 2004-10-19 21:45:35

Od: "Łukasz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a moze ktos sie orientuje jak dokladnie cala sprawe zalatwic ?
>
> niedawno dowiedzialem sie o astmie, a to mnie kwalifikuje na D

no ja też chciałbym zmienić kategorie ponieważ rok po badaniach wyskoczyła mi
łuszczyca. Mam pytanie do Was : czy z łuszczycą biorą do wojska ? ( czerwone
plamy robią sie na srodku klaty i owłosionej skórze głowy, na głowie też mam
pełno łuski )

6. Data: 2004-10-20 05:29:56

Temat: Re: zmiana kategorii wojskowej[NTG]
Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> ( czerwone plamy robią sie na srodku klaty i owłosionej skórze głowy,
> na głowie też mam
> pełno łuski )

Takich to biorą, do marynarki wojennej . :)

Pozdr
Agata

7. Data: 2004-10-20 08:01:21

Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <n...@s...info-spama> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

> 4. Ostateczne orzeczenie o zdolności do czynnej służby wojskowej może
> być w każdym czasie zmienione przez powiatową komisję lekarską z
> urzędu albo na wniosek poborowego

oreintujesz sie jak powinien byc taki wniosek napisany? co w nim zawarte?

pozdro
Blazej Patrzalek

8. Data: 2004-10-20 12:31:05

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yoja wrote:
> Użytkownik "Łukasz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Takich to biorą, do marynarki wojennej . :)
>
> Pozdr
> Agata

Hmm, właśnie, jak już przy tym jesteśmy to czy długoletnia
szczawianowa kamica nerkowa może być podstawą do zmiany kategorii? Czy
jest to choroba traktowana jako choroba przewlekła?

Maciek C

9. Data: 2004-10-21 07:52:32

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Oct 2004 10:01:21 +0200, "Blazej Szymon Patrzalek"
<n...@s...info-spama> wrote:

>Witam !

>oreintujesz sie jak powinien byc taki wniosek napisany? co w nim zawarte?

tak jak wszystko

Imie nazwisko, Miejscowosc, data
adres

Powiatowa Komisja Lekarska
w (.........)

Na podstawie Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej
Polskiej z dnia 21. 11. 1967r. Dz. U. Nr 4/92 Art. 27 z późniejszymi
zmianami, wnioskuje o zmiane orzeczenie o zdolności do czynnej służby
wojskowej z powodu wystapienia z moim stanie zdrowia istotnych zmian.

(opisac zaistniałe zmiany)

Jan Nowak

Zalaczniki:
- ?
- ?

10. Data: 2004-10-21 10:49:57

Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <n...@s...info-spama> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czasem nie ma byc kierowane do odpowiedniego WKU ?? albo przez WKU ??

pozdro
BaR

ŁZS - alternatywne kuracje ...
[ortodoncja] Ortodoncja i implant
giełda pytań z II st specjalizacji psychiatria
prześwietlenie zatok - pilnie
torbielka przy wątrobie! groźne??!