zmiana osobowości

21. Data: 2011-01-12 22:03:32

Temat: Re: zmiana osobowości
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 22:45, Iga <s...@o...pl> wrote:

> złapała za brom ;)

to jak martwi cie ta sytuacja czy raczej ci do smiechu, bo nie za
bardzo
pojmuje jakie uczucia tobą targają i co chesz okazac przez ten emot?

>Mija
>godzina.. "acha, acha..tak? naprawdę ? mówiłaś mi? itp "
>I to wszystko w ciągu kilku godzin.

A czy ty aby, nie ogladalas ostatnio bananowego dochtora?
ehhh...
eot :)
--
p?rform?rka

22. Data: 2011-01-12 22:09:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:20:58 +0100, Chiron napisał(a):

> Poza tym, o co go podejrzewasz (że coś bierze)- to raczej mi wygląda na
> ostrą depresję...Może być z nim- i go wspierać. To wszystko. Nie doradzaj,
> nie komentuj. Po prostu- bądź.

W nocy i podczas posiłków też? - będzie trudno raczy... Coś stoi na
przeszkodzie, zeby siostra z troski o brata poprowadziła go na badania
toksykologiczne?

No nie wiem...nie wiem, jak jest między nim a żoną relacja. Może być tak
"zacukany", że odepchnie siostrę...Naprawdę nie lubię nikomu doradzać.
Przecież nie znamy ŻADNYCH faktów. Można tylko...wiesz- primum: non
nocere...
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

23. Data: 2011-01-12 22:12:45

Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 23:03, p?rform?rka <m...@i...pl> wrote:

> to jak martwi cie ta sytuacja czy raczej ci do smiechu, bo nie za
> bardzo
> pojmuje jakie uczucia tobą targają i co chesz okazac przez ten emot?

sytuacja mnie martwi, serio!
to bliski mi facet
a przez emot chcę pokazać tylko tyle, że być może zagalopowałam się ,
że przesadzam w swoich domysłach

> A czy ty aby, nie ogladalas ostatnio bananowego dochtora?
> ehhh...
> eot :)
> --
> p?rform?rka

nie oglądałam :)
różne historie się słyszy, różne filmy się ogląda.. wyobraźnia
pracuje ..czasem lepiej dmuchać na zimne

być może ta jego reakcja to zmęczenie, wyczerpanie, reakcja obronna
(?) na stres, gderanie, krzyki i brak porozumienia

24. Data: 2011-01-12 22:19:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 23:09:44 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> "zacukany", że odepchnie siostrę...Naprawdę nie lubię nikomu doradzać.
> Przecież nie znamy ŻADNYCH faktów. Można tylko...wiesz- primum: non

Badania nie za-szkodzą. Pod byle pretekstem można je wykonać i zasugerowac
bratu ich konieczność.

25. Data: 2011-01-12 22:22:21

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał

..u psychiatry nie był..to też nie kłopoty finansowe..
-
Dobre choć to..., a moze nawet najważniejsze dla zdrowia
psychicznego przynajmniej w krótkim horyzoncie czasowym.

moja diagnoza : podtruwa go baba (ta nie chce rozwodu), chcąc z niego
zrobić bezwolnego chłopka, który zgadza się na wszystko :) ;) :(
=
Podtruwa ?
Fizycznie czy psychicznie ? :o/

Łoś

26. Data: 2011-01-12 22:26:45

Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podtruwa ?
> Fizycznie czy psychicznie ? :o/
>
> Łoś

psychicznie z całą pewnością..
ale był sobą..od niedawna nie ten chłop :(

27. Data: 2011-01-12 22:42:12

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> Łoś

psychicznie z całą pewnością..
ale był sobą..od niedawna nie ten chłop :(
Tak się czasem zdarza i to niekoniecznie z winy
osób trzecich... :o/

Łoś

28. Data: 2011-01-12 22:50:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> [...]
>Można zmienić zdanie, ale.. i to nie daje mi spokoju. Od jakiegoś
>czasu zachowuje się co najmniej dziwnie. Huśtawki nastrojów, apatia,
>nadmierna wesołość, dziwne zaniki pamięci. Rozmawiamy zwyczajnie,
>normalnie, przyjacielsko, ustalamy coś. Sprawy są błahe. Mija
>godzina.. "acha, acha..tak? naprawdę ? mówiłaś mi? itp "
>I to wszystko w ciągu kilku godzin. Pomyślałam że coś łyka świadomie
>albo "nieświadomie". Może to reakcja na stres, zmęczenie. Martwię się.
>Z silnego, zdecydowanego faceta, zrobił się...brak mi słów. Chce

Czy jest od niej uzalezniony?

29. Data: 2011-01-12 22:58:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 21:32, Iga <s...@o...pl> wrote:

> moja diagnoza : podtruwa go baba (ta nie chce rozwodu), chcąc z niego
> zrobić bezwolnego chłopka, który zgadza się na wszystko :) ;) :(

No to powiedz nam jeszcze, za co jej nie lubisz
od samego poczatku ich zwiazku.

30. Data: 2011-01-12 23:12:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:58:40 +0100, Aicha napisał(a):

> Tak się leczy ostrą depresję? No, ciekawe.

Tak się pomaga w leczeniu. M.in. tak.

Pozdrawiam,
M.

A może (.) co ?