zmienic nazwisko po slubie czy nie?

161. Data: 2006-02-22 15:35:11

Temat: Re: zmienic nazwisko po slubie czy nie?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message
news:dthqdl$j9$1@inews.gazeta.pl...

> Nawet jeśli napisałabym, że tak (nie ze wszystkimi oczywiście), to
> przecież i tak nikt mi nie uwierzy ;-)

ja wierze! widzialam Cie kiedy na zdjeciu i wiem, ze nie jestes
wielbladem ;))

iwon(k)a

162. Data: 2006-02-22 19:55:21

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Sort of. Bo Ty, puchaty, nie wiesz, jaki papier toaletowy wchodzi tu w
grę.

> Natomiast, tak - na stanowisku Office Managera jakoś tak dziwnie zatrudnia
> się zwykle osoby z wykształceniem ekonomiczno-księgowym,

O, a jeszcze niedawno twierdziłaś, że szumne nazwanie offismenedżerem nie
zmienia faktu, że to tylko sekretarka zarządzajaca papierem toaletowym. A
jak odezwałam się w tej kwestii, to lunęlaś nieszczególnie związanym z
tematem słowotokiem.

Przy okazji: to JA zarządzam papierem toaletowym. Między innymi. A nie
ejstem sekretarką ani ofismeneżerem. I dobrze mi płacą. Wot, zagwozdka.

Margola

163. Data: 2006-02-22 20:07:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in message
(...)
> Przy okazji: to JA zarządzam papierem toaletowym. Między innymi. A nie
> ejstem sekretarką ani ofismeneżerem. I dobrze mi płacą. Wot, zagwozdka.

moze jestes szefowa ekipy sprzatajacej kibelki? ;)

iwon(k)a

164. Data: 2006-02-22 20:46:40

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in
message
> (...)
>
> moze jestes szefowa ekipy sprzatajacej kibelki? ;)

Ich też ktoś musi kontrolować ;)

Margola

165. Data: 2006-02-23 01:15:10

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> W małych firmach ludzie raczej mają tendencję do przydawania sobie splendoru
> niż umniejszania swoich zasług, ale skoro jesteście tacy skromni, to good for
> you, doceniam, doceniam. ;-D

Joluś przykro mi to mówić, ale jesteś kretynką.
PLONK za blondynizm. Stworzyłas nowa kategorię w moim KF.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

166. Data: 2006-02-23 05:27:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message
> Joluś przykro mi to mówić, ale jesteś kretynką.
> PLONK za blondynizm. Stworzyłas nowa kategorię w moim KF.

O dzieki Ci najwyzszy! ze Elske nie umiescila Joli kolo mnie!!!
znow Cie Elske lubie!

iwon(k)a

167. Data: 2006-02-23 12:06:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> [...]
> zmienia faktu, że to tylko sekretarka zarządzajaca papierem toaletowym. A
> jak odezwałam się w tej kwestii, to lunęlaś nieszczególnie związanym z

Może jednak poproś puchatego, żeby Ci wytłumaczył, o co chodzi z tymi
kwantyfikatorami, bo jednak czytanie ze zrozumieniem coś Ci nie wyszło?

> Przy okazji: to JA zarządzam papierem toaletowym. Między innymi. A nie
> ejstem sekretarką ani ofismeneżerem. I dobrze mi płacą. Wot, zagwozdka.

Och, znam sekretarki zarabiające po 3 średnie krajowe, więc to żadna
zagwozdka. Co nie zmienia faktu, że stanowiska asystencko-pomocnicze nie są
moim szczytem marzeń zawodowych i wolę sensownie zarabiać _oraz_ robić
zupełnie co innego.

--
JoP

168. Data: 2006-02-23 13:08:29

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jednak poproś puchatego, żeby Ci wytłumaczył, o co chodzi z tymi
> kwantyfikatorami, bo jednak czytanie ze zrozumieniem coś Ci nie wyszło?

Spokojnie. Kwantyfikatory przerabiałam na pierwszych studiach
lingwistycznych, inteligencję mam wrodzoną i nie muszę robić karkołomnych
uników, zeby udawać, ze coś, co napisałam, jest czymś zupełnie innym.
"W znanych mi sekretariatach siedzą głównie sekretarki. Czasem dumnie
nazywanie ofismenedżerami, ale to nie zmienia faktu, że jest to głównie
meneżmęt zapasami papieru toaletowego."

Słowo "głównie" nie maskuje wystarczająco mocno pogardy, jaką nacechowałaś
swoją opinię o znanych Ci głównie sekretarkach.

> [...]
> są
> moim szczytem marzeń zawodowych i wolę sensownie zarabiać _oraz_ robić

Taka sprytna Jola, kulka taka duża, a płot taki malutki... a trafiła.
Podskocz wyżej własnego podwórka, może zobaczysz horyzont?

Margola

169. Data: 2006-02-23 14:00:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> Spokojnie. Kwantyfikatory przerabiałam na pierwszych studiach
> lingwistycznych, inteligencję mam wrodzoną i nie muszę robić karkołomnych
> uników, zeby udawać, ze coś, co napisałam, jest czymś zupełnie innym.

Na państwowych studiach? O rany, nie mów, że tyle kasy z moich podatków się
zmarnowało. (Jak na prywatnych, to złóż reklamację.)

> Słowo "głównie" nie maskuje wystarczająco mocno pogardy, jaką nacechowałaś
> swoją opinię o znanych Ci głównie sekretarkach.

Mogę jeszcze okazać pogardę fundamentalistom religijnym, rodzinom
wielodzietnym, fanatycznym cyklistom, frutarianom, wielbicielom
pornograficznej mangi albo właścicielom małych fiatów. Taką solidną,
niemaskowaną, bez "głównie". 100% pogardy w stanie czystym. Jak chcesz trochę
którejś, to powiedz.

(A tak w ogóle, to chodzi Ci o coś, poza nabijaniem sobie punktów
Sprawiedliwej Wśród Użytkowników Usenetu i pokazywaniem, że coś Ci ten odwyk
nie wyszedł po raz kolejny?)

--
JoP

170. Data: 2006-02-23 14:07:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Na państwowych studiach? O rany, nie mów, że tyle kasy z moich podatków się
> zmarnowało.

Kurczę, Jolka, to Ty taka stara jesteś, że Margola mogła za Twoje
podatki studiować? To może i ja na Tobie sobie pożerowałam? Mam
niebywałą satysfakcję w takim razie, a Tobie radzę złożyć reklamację do
ówczesnego ministra finansów :-).

Ewa

Zapracuj na internet
Zatroskanym pod rozwagę... ;)