zmowa milczenia

51. Data: 2009-01-08 13:34:27

Temat: Re: zmowa milczenia
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Miącz napisał:

> No tak, szczególnie gdy właściciel o to nie prosi. Ogród to jak
> mieszkanie - urządzone wg potrzeb, możliwości i upodobań. I nic obcemu
> do tego.

Wystawienie w sieci na widok publiczny właściwie równa się proszeniu,
a przynajmniej trzeba się liczyć z opiniami różnymi. Zresztą nie ma
nic, co podobałoby się wszystkim. A i z tego, co się podoba nie każdy
dobrze się będzie czuł w każdym otoczeniu. Mogę np. podziwiać porządek,
ale zawsze będzie to podziw czysto abstrakcyjny ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

52. Data: 2009-01-08 16:28:53

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> PS Ten, kto tępi krytykę,

swoich poglądów

> najbardziej na nią zasługuje

Uzupełniająco, Barbara

53. Data: 2009-01-08 16:37:58

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Pakosz napisał:

> Tu się nie zgodzę. Jeśli ktoś wystawia swój ogród na widok publiczny w
> necie to powinien liczyć się z krytyką.

Tu się zgodzę :-). Wolę jednak podpatrzeć coś ciekawego
a co mi sie nie podoba dyskretnie przemilczeć gdy właściciel
o rady nie prosił.

Pozdrawiam, Barbara

54. Data: 2009-01-08 16:47:10

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Białego poproszę, różowy mam. Nasion zebrać mi się jeszcze nigdy nie udało,
> zawsze się spóźniam i koszyczki są puste :(

OK. Przed pękaniem koszyczków nałożę stylonowe skarpetki.
Na koszyczki :-).

Pozdrawiam, Barbara

55. Data: 2009-01-08 17:21:33

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gk59k6$3k6$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> swoich poglądów

> Uzupełniająco, Barbara

Hejka. Twoje uzupełnienie niepotrzebnie zawęża tę sentencję. Jest więc
zbędne.
Pozdrawiam ogólnie Ja...cki

56. Data: 2009-01-08 19:35:10

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK. Przed pękaniem koszyczków nałożę stylonowe skarpetki.
> Na koszyczki :-).

Oo, nie wpadłam na to :) Nie odfruną te skarpetki?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

57. Data: 2009-01-08 19:52:36

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oo, nie wpadłam na to :) Nie odfruną te skarpetki?

Trzeba obwiązać na łodydze woreczek np. z pończochy, rajstop.
Tym razem tego nie zrobiłam i nie dość , ze nasion na białym niewiele
było, to jeszcze prysnęły :-(

Pozdrawiam, Barbara

58. Data: 2009-01-08 21:15:20

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Miącz napisał:

> Trzeba obwiązać na łodydze woreczek np. z pończochy, rajstop.
> Tym razem tego nie zrobiłam i nie dość , ze nasion na białym niewiele
> było, to jeszcze prysnęły :-(

Dzięki, spróbuję zastosować.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

59. Data: 2009-01-09 10:17:18

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Jakie to dziwne,w takim ogrodzie widzę tyko rośliny,nie wirziałem ani żurawi,
> ani płotu,prawie nic poza zielskiem.Nawet jak by stał krasnal na wózku,też bym
> go nie zauważył.Z elementów architektonicznych zauważułem beczki i butelki z
> winem.
> Już była kiedyś podobna dyskusja-Ewa pokazała najpiekniejsze dionisie,okazało
> się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko
> w drugą stronę?

Pierwszy mail sugerował podziwianie pięknego ogrodu, nie poszczególnych
gatunków roślin. Więc do ogrodu się odniosłam. W pięknym ogrodzie
wszystkie elementy powinny ze sobą harmonizować - zarówno rośliny jak i
mała architektura.
Co innego w przypadku, który opisujesz, gdy ktoś chwalił się konkretnymi
roślinami, wtedy uwagi o płocie to faktycznie czepianie się.
Jeśli ktoś podaje takie linki na grupę i samemu je ocenia, to musi
liczyć się z subiektywnymi ocenami innych. Jednym sie spodoba, innym
nie. C'est la vie!
Mnie sie ten ogród bardzo podoba, za wyjątkiem betonowych obrzeży.

Pozdrawiam
Bea

60. Data: 2009-01-09 17:55:56

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:
[...]
> Brak mi w tym ogrodzie czegos milego, lekkiego, jakis rzezb, albo
> objektow sztuki, albo starego zelastwa, albo czegokolwiek, co by zlamalo
> te perfekcje.

???
Jak dla mnie to jest ich zbyt dużo i w różnym stylu jak na tak mały ogród.
Ten ogród mimo iż duży i wiele w nim roślin jest nudny, ma zbyt dużo
dłużyzn.
A może to wina fotografa, że takie a nie inne ujęcia zrobił?
Pamięta ktoś jeszcze zdjęcia z ogrodu Bogusława?
A pewnie jest mniejszy.
;-)
pozdr. Jerzy

Mróz