zmowa milczenia

61. Data: 2009-01-09 18:25:51

Temat: Re: zmowa milczenia
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Brak mi w tym ogrodzie czegos milego, lekkiego, jakis rzezb, albo
> objektow sztuki, albo starego zelastwa, albo czegokolwiek, co by zlamalo
> te perfekcje.

A to ciekawe... obejrzałam zdjęcia, po łebkach, na chybił trafił, i
zauważyłam trzy rzeźby...
Ogród piękny, niewiarygodnie zadbany. Gratuluję właścicielce, jest czym
się chwalić :) I jak widać kilka osób baaaardzo pozazdrościło, bo
bezsensownej, niekonstruktywnej krytyki dużo w tym wątku :))

Kaśka

http://kattka.blogspot.com/

62. Data: 2009-01-09 18:28:11

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Już była kiedyś podobna dyskusja-Ewa pokazała najpiekniejsze dionisie,okazało
> się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko
> w drugą stronę?

Pomyliło Ci się Mirku. W ogrodzie z dionisiami nie spodobały się
kamienie, czy coś w tym stylu, trzeba odszukać wątek w archiwach.
Brzydki płot był mój, przeszkadzał bardzo, pamiętam.

Kaśka

http://kattka.blogspot.com/

63. Data: 2009-01-09 18:41:21

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> A może to wina fotografa, że takie a nie inne ujęcia zrobił?
> Pamięta ktoś jeszcze zdjęcia z ogrodu Bogusława?
> A pewnie jest mniejszy.
> ;-)

Ja mam zdjęcia z ogrodu Bogusława. Kameralnie, dużo zakątków, miło
przytulnie na nich. Uwielbiam ten ogród :)
Mam też zdjęcia ogrodu Bogusława w Skalniakach E. Radziula. Zerknij tam
jeśli masz, a jeśli nie masz, to zapewniam Cię, ze jest tam bardziej
łyso niż w prezentowanym tutaj ogrodzie.
Ile lat ma ogród Bogusława?

Kaśka

http://kattka.blogspot.com/

64. Data: 2009-01-09 19:19:07

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
> tam jeśli masz, a jeśli nie masz, to zapewniam Cię, ze jest tam
> bardziej łyso niż w prezentowanym tutaj ogrodzie.

To różne ogrody, każdy piękny na swój sposób. Ogród Bogusława przynajmniej
raz w roku oglądamy z Babcią z płytki DVD i wspominamy ogród oraz tamto miłe
spotkanie
--
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

65. Data: 2009-01-09 21:28:41

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyliło Ci się Mirku. W ogrodzie z dionisiami nie spodobały się
> kamienie, czy coś w tym stylu, trzeba odszukać wątek w archiwach.
> Brzydki płot był mój, przeszkadzał bardzo, pamiętam.

Może to były tufy,ale sam fakt zwrócenia uwagi na coś nieistotnego był tak
bezsensowny,jakby ktoś powiedział,że nad swoimi pięknymi zdjęciami z mgłą,
zawiesiłaś na niebie byle jakie chmury.
Twój płot mógł przeszkadzać tylko złodziejaszkom i wsiowym burkom,mnie
napewno nie.
Pozdrawiam.Mirzan

66. Data: 2009-01-09 22:42:22

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raz w roku oglądamy z Babcią z płytki DVD i wspominamy ogród oraz tamto

Pamiętam Cię. Jechaliśmy razem i nie powiem, było spoko.

Pozdrawiam osobiście Dziadku

67. Data: 2009-01-10 08:21:57

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 23:42, "?" <n...@o...pl> wrote:
> miłe
>
>    Pamiętam Cię. Jechaliśmy razem i nie powiem, było spoko.
>
>    Pozdrawiam osobiście Dziadku

Gdzie można obejrzeć wspomniane ogrody,podajcie jakieś namiary ja też
chętnie bym je sobie teraz pooglądała,bardzo proszę uwielbiam oglądać
ogrody.Jak zjem ciasto to chwalę nie mówię że nie `było zakalca.Ha,ha
bardzo trafne.Pozdrawiam nocne Marki.

68. Data: 2009-01-10 08:30:28

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wanda Ch. wrote:

> [...]
> chętnie bym je sobie teraz pooglądała,bardzo proszę uwielbiam oglądać
> ogrody.Jak zjem ciasto to chwalę nie mówię że nie `było zakalca.Ha,ha

He he Panie " ? ", ja też Cię pamiętam, jazda była spoko ale tam na miejscu
o mało Cię nie wykąpano w stawie :-D
za "zasługi" na grupie :-D Popełniłem wówczas filmik o Ogrodzie Bogusława,
prócz tego kilka innych ogrodów filmowałem, mialem też filmy ogrodnicze i
był nawet ich pokaz dla grupy w Bielsku-Białej.
W sumie są one nadal dostępne ale ciekawskich odsyłam na mój adres prywatny
bo czuć, czuć a zrobiłby się spam na grupie :-D
--
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

69. Data: 2009-01-10 08:58:42

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.googlegroups.com
Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

> Gdzie można obejrzeć wspomniane ogrody,podajcie jakieś namiary ja też
> chętnie bym je sobie teraz pooglądała,bardzo proszę uwielbiam oglądać
> ogrody.

Hejka. Ogrody, jak ogrody raczej spotkanie w Swędowie. :-)
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/spotkanie03/
Pozdrawiam nostalgicznie Ja...cki
PS Ciekwe czemu od dawna nie odzywa się Michał Misiurewicz - autor tych
zdjęć? :-(

70. Data: 2009-01-10 10:35:39

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he Panie " ? ", ja też Cię pamiętam, jazda była spoko ale tam na
miejscu
> o mało Cię nie wykąpano w stawie :-D
> za "zasługi" na grupie :-D

Obecnie na kapiel w czoła pocie pracuje tu niejaka Ikselka.
Wiesz, ta którą Czarnowidz uwielbia.:-D

Mróz
Pomidory hamer...
roślin-menażeria