znaczek ON

11. Data: 2008-05-07 06:09:16

Temat: Re: znaczek ON
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasi i Przemek pisze:
> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> JAzda przez Rynek Główny jest dobra dla skracania drogi (w godzinach
> przedpołudniowych) jak się przemierza centrum miasta.

tylko niektorzy kierowcy a w zasadzie wiekszosc zapomina ze ruch jest
tam podporzadkowany pieszym i juz widzialem w godzinach
przedpoludniowych jak pedzigrosik zapierdalal (grubo ponad 50km/h) tak
ze musialem unik przed autem zrobic ;/ ciekawe gdzie wtedy byli ci
straszaki miejskie albo policz(lapowke)majstry ;/

> Pozdrawiam
>
> PrzemekK

pozdrawiam
SlawcioD

12. Data: 2008-05-08 05:56:06

Od: Jacek Sztajnke <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zanikmiesni.org.pl/node/76

13. Data: 2008-07-05 22:33:57

Od: "news.task.gda.pl" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Sztajnke" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> http://www.zanikmiesni.org.pl/node/76

Witajcie !
Znaczek mam. Niepotrzebny mi do samch. tylko do skutera, zeby niektorzy
auwazyli, ze jestem ON.... bo sie na mnie pakuja ! No i niestety, nie
mieszkam w Krakowie i ze skutera nie schodze...:-(
Dziekuje WSZYSTKIM, ktorzy sie zainteresowali i odpowiedzieli. Bea

telefon do prawnika...
Problem
podział firmy
Alternatywa dla wózka elektrycznego?