znaki zodiaku?

11. Data: 2004-05-26 16:54:03

Temat: Re: znaki zodiaku?
Od: Monikaaa <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w.p. napisał:
> Myslicie ze ma to jakis wplyw na czlowieka?

Witam!
Urodziłam się wraz z nadejściem wiosny(25.03) i jakoś zawsze z jej
nastaniem mam więcej energii i szalonych pomysłów. Jest mi radośniej!
Jestem zodiakalnym baranem wychowanym przez strzelca i lwa, więc wszyscy
troje jesteśmy z żywiołu ognia. Dobrze się rozumiemy, ale w razie
awantury jest gorąco:).
I faktycznie, zauważam, że są pewne cechy wspólne dla konkretnego
znaku zodiaku. Np. barany są uparte do upadłego:).
Pozdrawiam!
Monikaaa

12. Data: 2004-05-26 18:01:33

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kachna" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> Może w tym jest trochę prawdy...?
> ale dla mnie raczej związane z porą roku i pewnymi cechami
> charakteru rodziców.
> Np. na wiosnę rodzą się dzieci z gwałtownej wakacyjnej miłości :-)))
> Jesienią - dzieci tych, co zimą nie lubią wychodzić na dwór...

Ej, nie podoba mi się ta interpretacja;)

jesienią sie rodza dzieci tych rozsądnie romantycznych, którzy zimą, po
śnieżnych szaleństwach, szukali ciepła - najpierw przy swiecach , później
przy kominku i kończyli wiadomo gdzie ;-)

Aska
z lutowo/marcowych nocy;)

13. Data: 2004-05-26 18:06:34

Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]

no cos ta Waga musi miec w sobie, bo tylko pod nia urodzone sa inne
osoby :D

Pozdro,
Lepton

14. Data: 2004-05-26 19:12:35

Od: "KaDeWu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Były juz prowadzone poważne badania np. Gauquina - analizował pozycję planet
w stosunku do tzw. MC horoskopu (patrząc na horoskop - jest to moment jakby
"południa")- znalazł ewidentne zależności między np. pozycjż Jowisza a
skłonnością do wykonywania zawodu aktora, dziennikarza etc.
Zdecydowanie wierzę w typy zodiakalne - astrologia wyróżnia 10 tzw. planet,
12 domów, istnienie aspektów między planetami, Ascendent. Dopiero ich
kombinacje tworzą naszą osobowość. Jako Ryba z asc. w Lwie dobrze rozumiem
się z osobami o podobnych konstrukcjach astrologicznych...
POzdrawiam
Kasia

15. Data: 2004-05-26 20:37:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> [...]

Nie chce marudzic, ale przy okazji 'wyznam', ze ST to jeden z tych
"kultowych tworcow", ktorego ani estetyka, ani zawartosc przekazu
kompletnie do mnie nie trafiaja.
To co soba reprezentuje ST wydaje mi sie tak nieidentyfikowalne (w
otaczajacej mnie rzeczywistosci), ze wrecz stanowi odlegly 'przekaz'
z jakiejs zupelnie innej planety.
Zaskakuje mnie nieustannie np to ze inni potrafia smiac sie z jego
"satyr", podczas gdy moje reakcje sa bardzo dalekie od ~rozbawienia
i zwykle oscyluja wokol niesmacznego zdumienia.

Kiedy mam okazje trafic przypadkiem na ktorys z jego filmow (taki
z ktorego ludzie cytuja sobie "zabawne" dialogi) albo przelaczam
kanal, albo walcze z poczuciem iz doslownie marnotrastwo tasmy
filmowej ma w kraju w ktorym mieszkam zagorzalych zwolennikow.

Heh, czy istnieje jakas nadzieja ze nie powinienem pojsc z tym do
psychologa? ;D

--
Czarek

16. Data: 2004-05-26 21:11:24

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet w news:c92v4q$p9c$1@news.onet.pl:

> Nie chce marudzic, ale przy okazji 'wyznam', ze ST to jeden z tych
> "kultowych tworcow", ktorego ani estetyka, ani zawartosc przekazu
> kompletnie do mnie nie trafiaja.

A zapomnij o autorze - naprawdę nie podoba Ci się horoskopek?
Jak dla mnie pychotka, natomiast innych produkcji ST nie znam.
Programów satyrycznych nie lubię.

> Heh, czy istnieje jakas nadzieja ze nie powinienem pojsc z tym do
> psychologa? ;D

No nie wiem...
A czy cokolwiek Cię śmieszy oprócz własnych dowcipów? ;P
Jeśli na przykład "Dzień Świra" też Cię nie rozbawił
to może jednak daj się zbadać ;)))

* Natek

17. Data: 2004-05-26 22:15:30

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK w news:Xns94F599E316AB9KOMINEK@127.0.0.1:

W każdym "strachu na wróble" drzemią ambicje grozy. [S.J.Lec]
;))
* Natek

18. Data: 2004-05-26 22:21:22

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natek" <n...@o...pl> wrote in news:xn0dir70th167a005@news.onet.pl:

> W każdym "strachu na wróble" drzemią ambicje grozy. [S.J.Lec]
> ;))
> * Natek

Hehe, troche suche, ale calkiem trafne;)

19. Data: 2004-05-26 22:23:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> No nie wiem...
> A czy cokolwiek Cię śmieszy oprócz własnych dowcipów? ;P

Czekaj, niech pomysle... ;)

Chyba jest tak, ze im cos bardziej "kultowe" tym delikatnie
mowiac 'slabiej' mnie smieszy...
np Jas Fasola czy Monty Python czy ten od spec tropienia
zwierzat tez mnie nie smiesza...
ale np Halama czy Pazura nawet dosyc mnie smiesza.

> Jeśli na przykład "Dzień Świra" też Cię nie rozbawił
> to może jednak daj się zbadać ;)))

"Dzien Swira"? - ogladalem fragmenty: zenujaco pretensjonalny. :)
Chyba jednak nie ma nadziei. ;((

--
Czarek

20. Data: 2004-05-27 07:43:15

Od: Tomek Jarzynka <t...@U...kadu.net.RU> szukaj wiadomości tego autora

KaDeWu wrote:

> [...]
> moment jakby "południa")- znalazł ewidentne zależności między np. pozycjż
> Jowisza a skłonnością do wykonywania zawodu aktora, dziennikarza etc.

Hmmmm, jakis link do tych badan moze?

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) kadu (dot) net

"Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi.
-- Albert Camus"

nagłe jakanie
Wakacje Integralne 31. lipca - 14. sierpnia 2004 - Niedamirów (góry Karkonosze / Sudety)
Zakład psychoterapii UJ
[Linki] Jak znajdujecie?
Upływo szybko życie...