znalazlam taka stronke i :(((

1. Data: 2003-02-25 18:07:01

Temat: znalazlam taka stronke i :(((
Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wendysxstitch.com/FreePatterns.html

powiedzcie mi proszeczy Wam tez zapisuja sie bledne pliki ze wzorami?

1. Data: 2003-02-25 18:15:17

Temat: Re: znalazlam taka stronke i :(((
Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, juz wszzystko jest ok

1. Data: 2003-02-26 14:31:53

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.wendysxstitch.com/FreePatterns.html
>

> powiedzcie mi proszeczy Wam tez zapisuja sie bledne pliki ze wzorami?

Oczka nacieszyć tym możesz, ale z własnego doświadczenia radze - dobrze sie
zastanow, zanim zaczniesz cos z tego robic. Najpierw dobrze przyjrzyj sie
schematowi. To są obrazki przerobione w PCStitchu, jest duzo kolorów, b.
czesto trzeba je zmieniac w trakcie roboty. To horror a nie przyjemnosc
haftowania :(
Pozdrawiam
Balbina

1. Data: 2003-02-26 15:06:55

Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

juz przerobilam na symbole czarne na bialej kartce:)
haftowanie czegokolwiek tylko z kolorowych kratek jest tragiczne
i nie rozumiem czemu coraz wiecej dostepnych na rynku czasopism publikuje
kkolorowe schematy

pozdrawiam
kasiam

1. Data: 2003-02-27 07:25:18

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> haftowanie czegokolwiek tylko z kolorowych kratek jest tragiczne
> i nie rozumiem czemu coraz wiecej dostepnych na rynku czasopism publikuje

Nie rozumiem, wolisz jak schemat jest czarno-biały? Mnie bardziej odpowiada
schemat kolorowy, oczywiście w oryginalnej gazecie. Ściągnięte z netu lepsze
są znaczki, które i tak koloruję kredkami po wydruku.
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-02-27 07:33:05

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. wrote:
> [...]

> schemat kolorowy, oczywiście w oryginalnej gazecie. Ściągnięte z netu lepsze
> są znaczki, które i tak koloruję kredkami po wydruku.

Jeśli masz tylko kolorki, bez znaczków i 20 kolorów muliny, to połapać
się w tym nie jest zbyt łatwo ;)
Też wolę znaczki, ew. znaczki+kolorki.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-27 08:12:42

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja preferuję czarne znaczki. Haftowałam duzy
obrazek z "Haftów Polskich". Było tam sporo odcieni
niektórych kolorów i mimo że były znaczki, które
trudno było odczytać, to i tak była to gehenna.
Burda daje tylko znaczki i nigdy nie miewam
problemów.
Jestem wiec zwolenniczka znaczków.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-02-27 09:19:54

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 08:25:18 +0100, "Kasia A."
<k...@g...pl> wrote:

>Mnie bardziej odpowiada
>schemat kolorowy, oczywiście w oryginalnej gazecie. Ściągnięte z netu lepsze
>są znaczki, które i tak koloruję kredkami po wydruku.

No wlasnie. Mnie najbardziej odpowiadaja znaczki+kolorki.
Przerazliwie mecze sie przy samych czarno-bialych symbolach.
Tak samo nie lubie samych kolorow bez znaczkow, ale rzadko zdarza
sie taki schemat.
Burda i Anna -te, ktore znam, maja najbardziej niewygodne
oznaczenia ;-) A juz mieszanie symboli z calymi polami
oznaczonymi jakas cyfra jest naprawde tragiczne. Kiedys
przerobilam taki schemat 180x180 krzyzykow na PCStitcha
(kolorki+wzorki), ale zajelo mi to kupe czasu.

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2003-02-27 11:59:31

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak z tego widać, jeden lubi to, drugi tamto.
I tak juz pewnie będzie.
Mira Z.,
która lubi oznaczenia z Burdy i
w PC stitchu wszystko przerabia na czarne znaczki

1. Data: 2003-03-03 17:35:44

Temat: Odp: znalazlam taka stronke i :(((
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirosława Zmysłowska <m...@w...pl> w > > Jeśli masz tylko
kolorki, bez znaczków i 20 kolorów muliny, to połapać

A ja lubie schemty 3 kolorowe - czesc znaczkow czarna, czesc czerwona, czesc
niebieska - latwiej mi wtedy znalezc wzrokiwm miejsce, w ktorym dany xxx
postawic
Ilona

Re: Szalone skarpetki :)
koronki- do pooglądania