znalazłam tani?????len

1. Data: 2004-05-10 16:54:20

Temat: znalazłam tani?????len
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

różne kolory na Allegro http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=24903900
Nie znam cen,ale wydaje mi się,że ta cena nie jest wygórowana.

1. Data: 2004-05-10 19:06:37

Temat: Re: znalazłam tani?????len
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam cen,ale wydaje mi się,że ta cena nie jest wygórowana.

ciekawe jaki to rodzaj płótna - zważywszy na dział w którym jest wystawiane
to moze być zgrzebne płótno takie jak worki kiedyś szyto hihihi.
Napisałam do wystawcy z prośbą o zdjęcia kolorów. zobaczymy

--
******* Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-05-10 19:35:20

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozmawialam z wystawca, obiecal przyslac mi probki. Ma rozne kolory,
rozne szerokosci i rozne gestosci. Jak dostane to sie powaznie zastanowie,
bo cena jest atrakcyjna.

--
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-05-10 19:44:23

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula <m...@p...onet.pl> napisał(a):
> ciekawe jaki to rodzaj płótna - zważywszy na dział w którym jest wystawiane

też sie zastanawiałam nad tym działem,ale ponieważ w opisie napisane jest,ze
są różne kolory,więc ten dział to najzwyklejsza pomyłka.Pewnie dlatego nikt
jeszcze nie zalicytował,bo jak to znaleźć???

1. Data: 2004-05-10 19:44:48

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

są różne kolory,więc ten dział to najzwyklejsza pomyłka.Pewnie dlatego nikt
jeszcze nie zalicytował,bo jak to znaleźć??? Tylko tak jak ja przez przypadek.

1. Data: 2004-05-11 08:35:29

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada:

> też sie zastanawiałam nad tym działem,ale ponieważ w opisie napisane jest,ze
> są różne kolory,więc ten dział to najzwyklejsza pomyłka.

Może jednak nie, o ile wiem, członkowie bractw rycerskich i podobni im
maniacy często sami szyją/robią sobie stroje "z epoki" i to ze sporą
dbałością o szczegóły, a taki len chyba nieźle się na przykład na
jakieś giezło nadaje ;)

Pozdrawiam,

Evva, hmm, też bym kupiła w sumie...

1. Data: 2004-05-12 08:24:07

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Dacko" napisał w wiadomości > Ada:
> [...]
> maniacy często sami szyją/robią sobie stroje "z epoki" i to ze sporą
> dbałością o szczegóły, a taki len chyba nieźle się na przykład na

Oj masz całkowitą rację :) szyje się z tego nie tylko giezła, ale cała masę
innych rzeczy szczególnie jeśli strój ma być nie szlachecki tylko chłopski
:) albo przeszywanice dla rycerzy :)
Pozdrawiam
Elen (kiedyś w bractwie)

1. Data: 2004-05-12 11:28:11

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze cos takiego wyszperałam
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=25074753
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=25074801
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=25173338

[szydełko, druty] cudne ciuszki do pooglądania
[druty] dużo ładnych zabawek po angielsku
xxx jak drukować????
[szydelko] szukam wzoru margaretek lub podobnych
Obrusy haftowane krzyżykami