znikajace punkty na meilaoday

1. Data: 2003-09-21 06:46:10

Temat: znikajace punkty na meilaoday
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Juz komus sie to przytrafilo, bo pamietam takie posty. Czy mozecie mi
doradzic, co zrobic?
Pozdrawiam i zycze bardzo ladnej niedzieli!
Magda N.

1. Data: 2003-09-21 08:59:19

Temat: Re: znikajace punkty na meilaoday
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz komus sie to przytrafilo, bo pamietam takie posty. Czy mozecie mi
> doradzic, co zrobic?
> Pozdrawiam i zycze bardzo ladnej niedzieli!

ja próbuję pisząc do admina na forum oczywiście czasami to przynosi skutki -
mi rąbneli ostatnio 20 punktów znowu :))

Magda

1. Data: 2003-09-21 09:18:46

Temat: a o co to chodzi???
Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja próbuję pisząc do admina na forum oczywiście czasami to przynosi skutki -
> mi rąbneli ostatnio 20 punktów znowu :))
>
> Magda

A o co to chodzi bo nie rozumiem?
Czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć?

Monika z Rybnika

1. Data: 2003-09-23 05:18:26

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny..sprawa znikajacych punktów na mailaoday wygląda
tak:............poprostu za duble które wrzucicie zabierane są punkty(ale
wtedy jak admin to wyłapie),nieraz zamyka post a nieraz poprostu nawet
całkowicie usuwa..............druga sprawa to klikanie na ten
kwiatuszek.........tak punkty lecą ale nie wam tylko temu co wrzucił scemat
a z waszego konta ubywa a za komentarz jest nie 1 punkt, tylko 0,3.

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-09-23 13:08:30

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie zobaczyć ile ma się punktów? Aleksandra

1. Data: 2003-09-23 13:58:50

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

..po lewej stronie przy Twoim niku ..np
Wealth:11,722.3