znikam z forum na około rok

11. Data: 2014-07-19 23:49:02

Temat: Re: znikam z forum na około rok
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-19 17:12, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Ale to nie krecia praca, tylko spojrzenie obiektywne :)
> Najpierw były listy dyskusyjne, kto je jeszcze pamięta?
> Lata 90, moje początki internetu - usenet raczkował, królowały listy
> dyskusyjne. Umarły, wyparły je grupy. A teraz są fora i blogi bardziej
> cywilizowane w formie, a i bogatsze w treści, usenet odchodzi do lamusa.
> Przetrwamy, ale może w innej formie.
> Ewo, to nie żadne minory, coś się kończy, więc coś się zaczęło.

Z badań terenowych mię wychodzi, że staruchy wróciły do reala. Młode to
swoje banglają netowo, ale real u nich, paradoks, ważniejszy niż wirtual.
Tak trzymać.

bloguf i forumuf nie lubiam. fejzbukuf takoż.

12. Data: 2014-07-19 23:59:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]

Cokolwiek by to "my" oznaczło, to przetrwa w formie tej samej.

A to co się liczy najbardziej, trwa niezmiennie.

> Takie czasy, że ja chyba Jarka trochę inaczej odczytałam.

"Nie ma pewności, czy za rok będzie dokąd wracać" -- tak napisałem
i nie wiem jak to można na różne sposoby odczytywać. Ktoś, kto tu
zajrzy za rok, może zobaczy najświeższą wiadomośc nadaną kilka miesięcy
wcześniej (ktoś na przykład zapyta o wysiew wiekanocnego owsa).

Czy tu nie robi się teraz tak, jak na pogrzebie wujka Józka? Wszyscy
w krąg stoją, oczy pospuszczali, niby się znają, bo wiadomo -- rodzina.
Ale każdemu jakoś tak głupio się odezwać. Zwłaszcza temu pierwszemu.

Jarek

--
dopóki z sobą rozmawiamy
z szacunkiem, ciepło, szczerze, miło,

13. Data: 2014-07-20 00:04:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> [...]
> dyskusyjne. Umarły, wyparły je grupy. A teraz są fora i blogi bardziej
> cywilizowane w formie, a i bogatsze w treści, usenet odchodzi do lamusa.

Zaraz, zaraz, o co chodzi z tą "cywilizowaną formą"? Nie jestem w stanie
nic powiedzieć na temat treści, jaką wypełnione są fora -- a to z tego
powodu, że formę ich znajduje jako odległą od cywilizacji. Nie mogę, nie
umiem i nie chcę cofać się w rozwoju, a korzystanie z tych wynalazków
jest dla mnie taką udręką, jak czerpanie korbą wody ze studni.

Blogi to jeszcze inna historia. Owszem, jako zjawisko nawet cenię, ale
komunikacja jeśli tam jakaś jest, to asymetryczna. Więc to co innego.

--
Jarek

14. Data: 2014-07-20 00:16:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> "Nie ma pewności, czy za rok będzie dokąd wracać" -- tak napisałem
> i nie wiem jak to można na różne sposoby odczytywać.

Bardziej globalnie.
Ale to widocznie tylko mnie dopadł nastrój minorowy. Uff

Nie każdy taki szybki.

Ewa

15. Data: 2014-07-20 00:42:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2014 23:59:45 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Czy tu nie robi się teraz tak, jak na pogrzebie wujka Józka? Wszyscy
> w krąg stoją, oczy pospuszczali, niby się znają, bo wiadomo -- rodzina.
> Ale każdemu jakoś tak głupio się odezwać. Zwłaszcza temu pierwszemu.

Serio? Tak trudno spytać "dlaczego?" i powiedzieć "zostań"?

To przecież proste. No to mówię.

16. Data: 2014-07-20 00:49:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2014 22:48:27 +0200, SJS napisał(a):

> Kontakt przez stronę http://pszczoly.siudalski.pl/
> Za wspólne lata wielkie dzięki

Mam nadzieję, że nie idziesz do więzienia ani do zakonu o szczególnie
ostrej regule?
:-)

17. Data: 2014-07-20 00:50:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ale to widocznie tylko mnie dopadł nastrój minorowy. Uff

Amol -- dobrze robi na dolegliwości rozmaite.

Jarek

--
Na niski wskaźnik -- niedziela na Głównym
Na nadmiar wyobraźni -- niedziela na Głównym

18. Data: 2014-07-20 06:14:40

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz, zaraz, o co chodzi z tą "cywilizowaną formą"?

Nie ma tam, przynajmniej w tych miejscach, do których zaglądam
wulgarności, czy agresji, ale ta już wiąże się z treścią...

Nie jestem w stanie
> nic powiedzieć na temat treści, jaką wypełnione są fora

...która jest merytoryczna i ciekawa.
Nie sądzę, by wiązało się to z moderowaniem, które też jest jakąś
ochroną, raczej z zainteresowaniami.

> [...]
> umiem i nie chcę cofać się w rozwoju, a korzystanie z tych wynalazków
> jest dla mnie taką udręką, jak czerpanie korbą wody ze studni.

Przypadkowo trafiłam w kilka ciekawych dla mnie miejsc, szukając
konkretnych informacji. Oczywiście nie piszę o forach gazetowych, czy
komentarzach pod artykułami.

> Blogi to jeszcze inna historia. Owszem, jako zjawisko nawet cenię, ale
> komunikacja jeśli tam jakaś jest, to asymetryczna. Więc to co innego.
Nie zawsze, choć najczęściej tak, masz rację.
--
B.

19. Data: 2014-07-20 06:15:21

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-19 23:49, Qrczak pisze:

> Z badań terenowych mię wychodzi, że staruchy wróciły do reala. Młode to
> swoje banglają netowo, ale real u nich, paradoks, ważniejszy niż wirtual.
> Tak trzymać.

Tak jest! :)
--
B.

20. Data: 2014-07-20 07:15:04

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Cokolwiek by to "my" oznaczło, to przetrwa w formie tej samej.

My, to my - każdy z osobna, a i wszyscy razem, jako wirtualne twory.
Forma się zmienia, choćby i nick pozostał ten sam - za przyczyną upływu
Czasu na przykład, ale i innych czynników też. Nikt z nas nie jest już
dokładnie tym samym, jakim był przed dwudziestu laty, a i za dwadzieścia
kolejnych będziemy inni - o ile będziemy.
--
B.

Zapleśniała kurtka - jak wyczyścić? NTG
Nasiona truskawek...