znów soczewki

1. Data: 2004-01-17 19:47:44

Temat: znów soczewki
Od: Elmo <e...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy normalnym (możlwiym) jest to, iż w soczewkach o tej samej
mocy widzę gorzej niż w okularach o tej samej mocy (soczewki 3mies.
Bausch & Lomb, Optima FW), [-0,5]; dodam, że to moja pierwsza para
soczewek i noszę je dopiero tydzień
-----------
Elmo

2. Data: 2004-01-17 20:44:37

Temat: Re: znów soczewki
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elmo" <e...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mocy widzę gorzej niż w okularach o tej samej mocy (soczewki 3mies.
> Bausch & Lomb, Optima FW), [-0,5]; dodam, że to moja pierwsza para

przy takiej malej wadzie nie zawracalbym sobie glowy soczewkami
kontaktowymi.
Co prawda bez okularow mozna spokojnie grzyby isc zbierac ale wzrok sokoli
to nie jest.

3. Data: 2004-01-17 22:06:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy takiej malej wadzie nie zawracalbym sobie glowy soczewkami
> kontaktowymi.
> Co prawda bez okularow mozna spokojnie grzyby isc zbierac ale wzrok sokoli
> to nie jest.

I dlatego nalezy nosic korekcje - juz 100x razy bylo tu mowione, ze KAZDA
wade nalezy korygowac!
Co do roznicy w widzeniu przez soczewki a okulary - nalezy sprawdzic, czy
masz dobrze dobrane soczewki - proponuje kontrole u okulisty, ktory je
dobieral.

casus

4. Data: 2004-01-17 22:26:00

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bucblp$p1b$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Co do roznicy w widzeniu przez soczewki a okulary - nalezy sprawdzic,
> czy masz dobrze dobrane soczewki - proponuje kontrole u okulisty,
> ktory je dobieral.

I czy wkladasz je na dobra strone.

--
Robert

5. Data: 2004-01-17 22:59:18

Od: Elmo <e...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RobertS napisał:
> bucblp$p1b$...@i...gazeta.pl,

> I czy wkladasz je na dobra strone.

to są dwie strony? jak to mam sprawdzić, która jest która jak są
przezroczyste i takie miękkie, że można zarówno na jedną jak i drugą
stronę "wywinąć"
-------
Elmo

6. Data: 2004-01-17 23:00:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to są dwie strony? jak to mam sprawdzić, która jest która jak są
> przezroczyste i takie miękkie, że można zarówno na jedną jak i drugą
> [...]

sa. I powinienes byl dostac info od okulisty oraz masz rysunki w instrukcji,
ktora powinienes byl dostac:-)
casus

7. Data: 2004-01-17 23:05:25

Od: Elmo <e...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus napisał:

> sa. I powinienes byl dostac info od okulisty oraz masz rysunki w instrukcji,
> ktora powinienes byl dostac:-)
> casus

no to nie dostałem ani infa od okulisty..ani od sprzedawcy u optyka, ani
żadnej instrukcji...nie masz może jakieś takiej zeskanowanej albo linka,
który pomoże mi rozróżnić, która strona jest która...
---
Elmo

8. Data: 2004-01-17 23:16:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnej instrukcji...nie masz może jakieś takiej zeskanowanej albo linka,
> który pomoże mi rozróżnić, która strona jest która...

to wroc skad przyszedles i zazadaj niech Ci natychmiast dadza - reklamacja!
casus

9. Data: 2004-01-17 23:19:59

Od: Elmo <e...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus napisał:

> instrukcji,

> to wroc skad przyszedles i zazadaj niech Ci natychmiast dadza - reklamacja!
> casus

ok, dzięki:)
--
Elmo

10. Data: 2004-01-18 07:58:46

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...tlen.pl,
Elmo <e...@n...tlen.pl>:

> no to nie dostałem ani infa od okulisty..ani od sprzedawcy u optyka,
> ani żadnej instrukcji...nie masz może jakieś takiej zeskanowanej albo
> linka, który pomoże mi rozróżnić, która strona jest która...

http://www.youreyesite.com/contactinsert.htm

Jak jest wywinieta na zla strone, to jej skraj nie kontynuuje krzywizny
soczewki, tylko zawija sie lekko w druga strone.

--
Robert

"zatrucie" pyłem srebra
pojawiło się na grupach