znowu allegro

1. Data: 2005-01-29 19:25:19

Temat: znowu allegro
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem nici do szydelka. Troche drogie jak na allegro, ale calkiem fajne

412

Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2005-01-29 20:19:27

Temat: Re: znowu allegro
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nici na szpuli to Kord -- ja kupuję z firmy ARIADNA i jest go 250g i 790m
(w aukcji napisano,że 1000m?)na takiej szpuli -- kosztuje 17zł.
A nici Kirlangic ALTUN BASAK -- wcale nie są trudne do zdobycia,są w każdej
szanującej się pasmanterii z tureckimi włóczkami i nićmi..U mnie taka mała
szpulka 20g kosztuje 2zł.
Podsumowując ,wydaje mi się ,że ceny są zawyżone,zwłaszcza,że to jest aukcja i
z zasady powinno być taniej niż w sklepie.

Marzena

Tym razem nici do szydelka. Troche drogie jak na allegro, ale calkiem fajne

> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=369
412

1. Data: 2005-01-29 20:22:46

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena"

> [...]
> aukcja i
> z zasady powinno być taniej niż w sklepie.

**********
niestety czesto tak jest.

ta cena, na przyklad mnie powalila. Ale chetni sa...
Ania

1. Data: 2005-01-29 20:28:29

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=369
412

>Te nici złote Basaka kupiłam w ubiegłym roku
w pasmanterii we Wrocławiu przy ul. Kiełbasniczej
za 6 złotych. Są bardzo sliskie, miałam nimi wykonczyć serwetke,
ale zrezygnowałam. W kazdym razie mnie sie nimi bardzo xle robi.
Moze do haftu płaskiego by sie nadawały, ale trudno mi powiedziec
tak na pewno bo niezbyt ładnie haftuję sciegiem płaskim.
Poza tym chyba nie podano przy tych niciach metrazu.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2005-01-29 20:41:24

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sorry,pomyliłam cenę :) , te złote nici kosztowały 5zł a nie 2zł.
I faktycznie robi się nimi fatalnie.Zrobiłam okrągłą serwetę,ale się
namęczyłam....buuuu.A potem doszedł problem krochmalenia...znowu
mordęga.Strasznie śliskie,i plączą się niesamowicie.
Może do haftu xxx by się nadawały? -- mam ich jeszcze 4 szt,może spróbuję.

Marzena

1. Data: 2005-01-30 12:09:39

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm.... ale to nie nici tylko gruba włóczka na grube druty
nie wiem jak u was ale w Szczecinie taka kosztuje 10-12zł za motek
więc 5,90 za motek to jak dla mnie taniocha

1. Data: 2005-01-30 13:43:50

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ishdi napisał(a):
> hmmm.... ale to nie nici tylko gruba włóczka na grube druty
> nie wiem jak u was ale w Szczecinie taka kosztuje 10-12zł za motek
> więc 5,90 za motek to jak dla mnie taniocha

Przyjrzyj się dokładnie cenie...
Pozdrawiam
Ania I.

1. Data: 2005-01-30 22:11:30

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:ctioaa$sri$2@inews.gazeta.pl,
ktoś podpisujący się aniai chciał powiedzieć, że:

> Przyjrzyj się dokładnie cenie...

Aniu, Ishdi ma rację - cena jest 59 zł za 10 motków (kup teraz to 0,5 kg,
każdy motek ma 50g). W Krakowie tę włóczkę widziałam również w granicach 11
zł/szt, więc to chyba nie jest żadna zawyżona cena...

--
Aneczka

1. Data: 2005-01-31 20:58:35

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> [...]
> każdy motek ma 50g). W Krakowie tę włóczkę widziałam również w granicach 11
> zł/szt, więc to chyba nie jest żadna zawyżona cena...

Heh- no faktycznie palnełam byka :P
Tak to jest jak się na szybko ogląda. Przepraszam.
Pozdrawiam
Ania I.

walentynki
[szydelko] ciekawy koszyczek