zoladek - krysztalki ?

1. Data: 2002-07-05 22:10:17

Temat: zoladek - krysztalki ?
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jaka jest fachowa nazwa choroby związanej, o ile zrozumiałem, z
kryształkami wapnia (?) w żołądku ? Z powodu tej choroby nie można m.in.
pić wody mineralnej ani jeść używać ostrych przypraw.
Gdzie mogę znaleźć jakieś inforamcje na WWW ?
Może ktoś z grupowiczów zna kogoś z podobnym probleme i ma jakieś porady,
sugestie ?

--
Rafał 'Raf256' Maj

2. Data: 2002-07-05 22:12:04

Temat: Re: zoladek - krysztalki ?
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W żoładku -nieprawdopodobne

może to kamica |woreczka żółciowego| lub nerek.

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

3. Data: 2002-07-05 22:24:34

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> W żoładku -nieprawdopodobne
>
> może to kamica |woreczka żółciowego| lub nerek.

Z poprzedniego Twojego posta wynika, ze dostales sie teraz na AM, nie? To na
pierwszym roku Cie naucza, ze "woreczek zolciowy" to zupelnie niefachowe
sformulowanie. Mowi sie pecherzyk zolciowy...
MSPANC , no offence
;-)))))
pzdr
Krzysztof

4. Data: 2002-07-06 06:36:21

Od: <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierwszym roku Cie naucza, ze "woreczek zolciowy" to zupelnie niefachowe
> sformulowanie. Mowi sie pecherzyk zolciowy...

Pęcherzyk, no pewnie, ale woreczek też każdy zrozumiał.
Po co czepiać się szczegółów.
no offence
Kris

5. Data: 2002-07-06 09:34:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> na
>
> Pęcherzyk, no pewnie, ale woreczek też każdy zrozumiał.
> Po co czepiać się szczegółów.
> no offence
> Kris

amputowac lewa noge... to to samo co prawa... noga jest noga... kazdy
rozumie ze chodzi o noge...

a czepiamy sie po to zeby jak zostanie lekarzem i bedzie Cie np. operowal
tez przywiazywal wage do szczegolow...

rozumiem, ze wtedy nie bedziesz mial o to pretensji...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-07-06 12:02:41

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez przywiazywal wage do szczegolow...
>
> rozumiem, ze wtedy nie bedziesz mial o to pretensji...

Wynika z tego , że osoba z dysgrafią ( ja nie mam ;) nie powinny być
chirurgami ( mylą im się strony)

--
Z poważaniem Adam Figarski

7. Data: 2002-07-06 12:08:25

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierwszym roku Cie naucza, ze "woreczek zolciowy" to zupelnie niefachowe
> sformulowanie. Mowi sie pecherzyk zolciowy...

Sporo się natrudziłem aby dostać się na AM,

proszę tego tak nie deptać jeszcze przed immatrykulacją.

:(

8. Data: 2002-07-06 12:15:27

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@i...net.pl> wrote in message news:ag6332$f4d$1@news.tpi.pl...
> na
>
> Pęcherzyk, no pewnie, ale woreczek też każdy zrozumiał.
> Po co czepiać się szczegółów.
> no offence

A jak w typowym lamerskim stylu lekarz czy tez student med. powie: " wrzody
na zoladku" to profesor z gastroenterologii pytajacy go na egzaminie (lub
tez np. pierwszy lepszy napotkany kolega po fachu) powie "po co czepiac sie
szczegolow?" Nie.
Inny typowy przyklad: lekarz nie mowi"cesarka", tylko "ciecie cesarskie".
Profesjonalista powinien uzywac profesjonalnego jezyka i to wszystko.
BTW: profesjonalny jezyk nie wyklucza tego, ze pacjenci go zrozumieja.
pzdr
Krzysztof

9. Data: 2002-07-06 12:20:12

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
>
> Sporo się natrudziłem aby dostać się na AM,
>
> proszę tego tak nie deptać jeszcze przed immatrykulacją.
>
> :(

Nie zartuj.... Nikt niczego tutaj nie depcze. Naprawde nie mialem zadnych
zlych intencji.
Gratuluje Ci dostania sie i sie nie przejmuj takimi bzdurami.

PS. Obawiam sie, ze prawdziwego chamstwa i zlosliwosci asystentow itp. itd.
jeszcze bedziesz musial sie i tak przyzwyczaic. Tak to juz jest. BTW: do
jakiej AM sie dostales?
pzdr
Krzysztof

10. Data: 2002-07-06 13:12:15

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem się szczęśliwie do Gdańska.

Co do precyzyjności wypowiedzi z dziedzin medycznych to zgadzam się, że nie
może być w nich niejednoznaczności, które
mogłyby sugerować inną interpretację. Pęcherzyk żółciowy jest jednak tylko
jeden :)

Co do amputacji niewłaściwej nogi to uważam, że nie jest to nagły zabieg,
potrzeba do niego nieco przygotowań i jest dużo czasu, ażeby dokładnie
zorientować się czy ma to być prawa czy lewa kończyna dolna. :)

--

Rekrutacja na AM
wszywka esperalowa
Nerwica natręctw u młodzieży