zrobienie warzywniaka

1. Data: 2019-03-20 16:50:26

Temat: zrobienie warzywniaka
Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sobie warzywniak zrobic.
Mam miejsce, które teraz jest porośnięte trawą, powierzchnia nie jest równa,
nie jest to trawnik do golfa tylko powiedzmy łąka śródleśna w małym wydaniu.
Kępki traw różnych, mech itp.
Nie za bardzo mam siły by to wszystko wyrywać.
Myślałem by przelecieć to glebogryzarką, zagrabić, znowu glebogryzarka i
przykryć agrowłókniną na chwasty. I zostawić do przyszłego roku.

Pomysł jest debilny czy mogę tak zrobić?

2. Data: 2019-03-20 20:33:14

Temat: Re: zrobienie warzywniaka
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2019 o 16:50, pierdofon pisze:
> [...]
> przykryć agrowłókniną na chwasty. I zostawić do przyszłego roku.
>
> Pomysł jest debilny czy mogę tak zrobić?

Lepiej opryskac roundupem, przekopac i wtedy glebogryzarka mozna
dodatkowo spulchnić. W polowie kwietnia jak opryskasz to na majowe
sianie i sadzenie sie wyrobisz. Jeszcze w tym sezonie.

3. Data: 2019-04-01 09:51:55

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2019 20:33, tomek pisze:

> Lepiej opryskac roundupem