Re: _(.)_ żródła Etyki

From: "Etyka byka <oo> " <p...@h...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: _(.)_ żródła Etyki
Date: Fri, 19 Jan 2007 22:44:36 +0100

Dnia 19 Jan 2007 13:29:55 -0800, uookie napisał(a):

> tak uważam. znam maksymę, której treść głosi, że: jeśli czegoś
> nie ma w Internecie, to znaczy, że to nie istnieje. interpretuj to
> dowolnie... ;)

Hmm..., jak już coś tu wymyślimy, to wtedy
rzeczywiście to będzie mozna znaleźć w goglemogle :o)

> tak... z tym że ja jestem zwolennikiem umiarkowanej kreacji; śmietnik
> w głowie to wspaniała rzecz; trzeba jednak umieć segregować
> odpadki.

W sumie zgoda, nie jestem samobójcą informacyjnym.

> no to współczuje. ja też nad tym pracowałem, ale udało mi się
> zaspokoić moją ciekawość dochodząc do prostego wniosku: proste
> pytania dają proste odpowiedzi. dlatego jeśli już poruszam nieproste
> kwestie, tworze w moim zapytaniu pewien obraz moich dotychczasowych
> przemyśleń z pewną założoną teorią, tak by osoby zapytane (tu
> grupowicze) wiedzieli mniej więcej co już wiem, czego oczekuje, i co
> jestem w stanie zrozumieć ;P

Ok., ale ja w sumie mało wiem na ten temat,
a konkretnie uprościłem to do kilku zdań.
Od tego upraszczania to mam czasem wrażenie,
że sie cofam w rozwoju :o)

> no tak, totalne nieporozumienie, ale nie ma to żadnego znaczenia;
> założyłem że jesteś samicą przez wzgląd na żeńską końcówkę
> Twojego nicka. po latach doświadczeń wszyscy userzy są dla mnie
> obojnacy; jeśli odwołuje się do zróżnicowania seksualnego, to
> tylko dla zabawy.

Dokładnie.Ze mną jest podobnie, ale Sky coś tu marudził,
więc sobie pomyślałem, że mógłbyś się czuć obrażony
lub coś w tym stylu i postanowiłem podmuchać
na zimne :o)

> pozdrawiam
> Łukasz

pozdrawiam
jazdamazda
--
Etyka nie istnieje bez marzeń...,
w czym jest bardzo podobna do religii...