zupa ze swiezych pomidorow

1. Data: 2003-08-19 11:55:35

Temat: zupa ze swiezych pomidorow
Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam od jakiegos czasu przepisu na ta zupe i albo nie umiem szukac (czego
nie wykluczam), albo po prostu nigdzie go nie ma.
Bede bardzo wdzieczna za wszelkie sugestie na temat mojej ostatnio
wymarzonej zupki.

POzdrawiam

Marta

1. Data: 2003-08-19 13:46:46

Temat: Re: zupa ze swiezych pomidorow
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisal(a):

> [...]
>nie wykluczam), albo po prostu nigdzie go nie ma.
>Bede bardzo wdzieczna za wszelkie sugestie na temat mojej ostatnio

Ja robie tak: w jednym garze robie wywar z miesa / kosci. Do drugiego
wrzucam pomidory skrojone w cwiartke, troche masla, troche wody. To
rozgotowuje. Jak juz jest rogotowane, to przeciskam przez sitko do
wywaru. Zageszczam smietana i maka (rozrobione w wodzie).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-19 15:06:32

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po co do zupy dodawać śmietanę to niezdrowo i tucząco
Jolka

1. Data: 2003-08-19 15:13:21

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr napisal(a):

> [...]

Zdrowo, zdrowo. Szczegolnie zdrowo robi na prace glowy. Czlowiek wtedy
ma nawet bez klopotu odpowiada na listy.

Bzdura.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-19 15:14:50

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr napisal(a):

Zdrowo, zdrowo. Szczegolnie zdrowo robi na prace glowy. Czlowiek wtedy
nawet bez klopotu odpowiada na listy.

Bzdura.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-20 07:36:23

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
Odnośnie tej nieszczęsnej zupy to chodziło mi o mąkę, że to "niezdrowo i
tucząco" a nie o śmietanę ale wyszło, że to śmietana i w zasadzie to
rzeczywiście bzdura, bo zupa bez śmietany jest niesmaczna no może oprócz
grochówki, fasolówki, szparagówki i innych temu podobnych ale przyznaję się
do błędu drukarskiego a to sztuka przyznać się do błędu przy tak szacownym
gronie znakomitych kucharzy

Jolka

1. Data: 2003-08-20 14:29:00

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr napisal(a):

> [...]
>do błędu drukarskiego a to sztuka przyznać się do błędu przy tak szacownym

Lyzka maki na gar zupy spowoduje, ze zupa bedzie niezdrowa i tuczaca?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-21 08:10:24

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za przepis. Dzisiaj w koncu go wyprobuje.

Pozdrawiam

Marta
Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci news:nea4kvood3gcq18hua78mgv76pu2ssfn0m@4ax.com...