[zupelnie OT]

1. Data: 2004-09-29 16:09:35

Temat: [zupelnie OT]
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, czy Wy widzicie posty MKatarynki z wczoraj (pisane po 10-tej).
Jeden w watku pt. [Krakow] spotkanie...
wygooglalam sobie, ale na onecie ani w mojej przegladarce ich nie widze...
wie ktos dlaczego?

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-29 17:08:23

Temat: Re: [zupelnie OT]
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> [...]
> Jeden w watku pt. [Krakow] spotkanie...
> wygooglalam sobie, ale na onecie ani w mojej przegladarce ich nie widze...

Ja nie widzę i nie ma też tych postów w ICM, a to by znaczyło, że
zostały skasowane w Usenecie. Może Katarynka sama skasowała, bo poszedł
zdublowanty post, a nie zauważyła, że kasuje oba...
Może napisz do niej na priv i już :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-29 17:19:45

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeden w watku pt. [Krakow] spotkanie...
> wygooglalam sobie, ale na onecie ani w mojej przegladarce ich nie widze...

u mnie też nie widać

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-09-29 17:25:00

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

na prova napisalam, problem w tym, ze w ogole jej nie widac, czy jest
mozliwe ze to przez korzystanie z jakiegos "dziwnego" serwera?
Pan Google pokazuje jej posty bez problemu....
nie sa skasowane

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-29 17:46:49

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e <a...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]
> Jeden w watku pt. [Krakow] spotkanie...
> wygooglalam sobie, ale na onecie ani w mojej przegladarce ich nie widze...

Nie wiem dlaczego ale u mnie tez nie ma
Ania(Krakow)

1. Data: 2004-09-29 19:36:00

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> na prova napisalam, problem w tym, ze w ogole jej nie widac, czy jest
> mozliwe ze to przez korzystanie z jakiegos "dziwnego" serwera?
> Pan Google pokazuje jej posty bez problemu....
> nie sa skasowane

Zajrzałam w nagłówki i wygląda na to, że pisała przez googla, a google
zwykle ma opóźnienie w kontakcie z usenetem (przynajmniej w drugą
stronę- wiadomości, które są np. na tpnet, pojawiają się w googlu
dopiero po jakimś czasie, więc może to to) Może być też tak, że jej
posty się tu wcale nie pojawią, bo np. google nie wysyła ich dalej z
jakiegoś powodu. Ja bym jej zaproponowała bramkę np. z onetu, a na
przyszłość czytnik news. W ogóle na mój gust pisanie na newsy przez
googla to trochę karkołomny pomysł, ale każdy ma co lubi ;)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-29 19:52:42

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. Znalazłam trzy bramki:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.robotki-reczne&year=2004&month=09
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,1.html?group=pl.rec
.robotki-reczne&x=0&y=0
http://www.polnews.pl/login_user.php?id=225&ref_url=
%2Fnewmsg.php%3Fid%3D225

Z którejś musi się udać ;)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-29 20:32:10

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, mam nadzieje zaproponowac.... jak bedzie odzew na priva

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

[ot] takie sobie refleksje
[szydelko] piekna zazdrostka