zupka Kwasniewskiego

1. Data: 2005-03-07 13:59:20

Temat: zupka Kwasniewskiego
Od: "Asia " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnościa krązył przepis niejednokrotniena stronie, ale jestem tutaj
pierwszy raz. Dlatego proszę, jesli ktoś ma przepis na zupke dietetyczną to
poproszę o przepis - podobno warto bo można zgubić nieco kg?

z góry dziekuje
Aska

1. Data: 2005-03-07 14:59:58

Temat: Re: zupka Kwasniewskiego
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia " <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Z pewnościa krązył przepis niejednokrotniena stronie, ale jestem tutaj
> pierwszy raz. Dlatego proszę, jesli ktoś ma przepis na zupke dietetyczną
> poproszę o przepis - podobno warto bo można zgubić nieco kg?

Zgubić kilka i odzyskać kilkanaście...
Spróbuj pogooglać, ten przepis tu bywał jako "zupa prezydencka" zdaje się.
Ania

1. Data: 2005-03-07 15:18:01

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Asia " <b...@W...gazeta.pl> nakibordził(a):

> Z pewnościa krązył przepis niejednokrotniena stronie, ale jestem tutaj
> pierwszy raz. Dlatego proszę, jesli ktoś ma przepis na zupke dietetyczną to
> poproszę o przepis - podobno warto bo można zgubić nieco kg?

Ech... lenistwo. A wystarczyło wklepać w google: "zupa Kwaśniewskiego" i
już!

Wklejone z forum o2, gdzie wklejone z www.bajbus.cośtam.

Składniki na zupę:

1 główka kapusty,
6 dużych cebul ze szczypiorem,
2 zielone papryki,
6-12 świeżych pomidorów (albo 1-2 puszki),
1 pęczek selera naciowego,
Zioła: pieprz, curry, pietruszkę, koper, czosnek, bazylia, estragon, cząber,
oregano itp.
Nie można używać: soli, tłuszczu (nawet kostek rosołowych)!!! Ewentualnie
można doprawić sosem sojowym.

Trzeba też pożyczyć od kogoś bardzo duży garnek, żeby wszystkie te warzywa
się do niego zmieściły... Ostatecznie można podzielić je na porcje i gotować
na raty. Porcja z przepisu wystarcza na cały tydzień, przechowuje się ją w
lodówce.

I teraz:
Wszystkie warzywa trzeba pokroić, wrzucić do garnka, zalać wrzącą wodą i
zagotować. Po 10 minutach należy zmniejszyć ogień i gotować zupę pod
przykryciem tak długo, aż wszystkie warzywa będą miękkie.

Zupę tę należy jeść do woli, kiedy tylko poczujecie głód. Zupa ta bowiem
praktycznie nie dostarcza kalorii, za to bardzo dużo witamin. Można ją jeść
na wiele sposobów, np. w postaci zmiksowanej zupy-krem.

Więcej na: http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=3601

Kamil 'Raczek' Raczyński ----> http://kamil.b7net.pl/
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

1. Data: 2005-03-07 17:03:19

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Raczynski napisal(a):

> [...]
>na raty. Porcja z przepisu wystarcza na cały tydzień, przechowuje się ją w

Czy to nie przesada trzymanie zupy w lodowce az przez tydzien? Trzy
dni w lodowce zdaja mi sie byc przesada. Ja w kazdym badz razie staram
sie robic zupe na trzy dni (dwa dni w lodowce) - mam wrazenie (ale
moze to tylko jakies moje halucynacje), ze czwartego dnia zupa zaczyna
inaczej smakowac (oczywiscie nie kazda).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

1. Data: 2005-03-07 17:32:32

Od: Harnas <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj *Asia*.
W Twoim liście z dnia 2005-03-07 14:59 można przeczytać:

> [...]
> pierwszy raz. Dlatego proszę, jesli ktoś ma przepis na zupke dietetyczną to
> poproszę o przepis - podobno warto bo można zgubić nieco kg?

Myślę, że powinnaś się zainteresować zupkami dr Kwaśniewskiego - są
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo bardziej wartościowe :)

--
========== P O Z D R A W I A M ==========
+-+-+-+-+-+-+---------------------------+

1. Data: 2005-03-07 17:34:14

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> nakibordził(a):

> Czy to nie przesada trzymanie zupy w lodowce az przez tydzien?

Nie wiem. Ja zup nie jadam. Moja dieta jest wysokokaloryczna,
wysokocholesterolowa i wybitnie niezdrowa. Pewnie niedługo się będę musiał
prestawić, ale teraz... carpe diem ;o)

1. Data: 2005-03-07 18:05:16

Od: "dżdżownica" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości
> Nie wiem. Ja zup nie jadam. Moja dieta jest wysokokaloryczna,
> wysokocholesterolowa i wybitnie niezdrowa. Pewnie niedługo się będę musiał
> [...]
Za 10 groszy?
d.

1. Data: 2005-03-08 14:57:57

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:c11p21hs9pobf91nc1dmoi673p5dvugqkq@4ax.com...

> [...]
> moze to tylko jakies moje halucynacje), ze czwartego dnia zupa
> zaczyna
> inaczej smakowac (oczywiscie nie kazda).

Według mnie już następnego dnia, po nocy spędzonej w lodówce, smakują
inaczej. Jednym zupom to pomaga, innym szkodzi.
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-03-08 20:20:45

Od: piotr <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> [...]
> pierwszy raz. Dlatego proszę, jesli ktoś ma przepis na zupke dietetyczną to
> poproszę o przepis - podobno warto bo można zgubić nieco kg?

tak ale póżniej rzuca sie na mózg i można kompletnie zidiocieć chcesz
tak jak kwachu???

sos do potraw chinskich i pizzy
mieszanki.pl - probki do testowania
konfitura melonowa i produkt uboczny