zupka na zeberkach wedzonych

1. Data: 2003-07-10 20:31:00

Temat: zupka na zeberkach wedzonych
Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Chcialabym sie dowiedziec jakie zupki mozna zrobic na zeberkach wedzonych ?
Bardzo prosze o przepisy bo mam ... zachciewajki :-)

POzdrawiam,
Ewusek

1. Data: 2003-07-10 20:42:13

Temat: Re: zupka na zeberkach wedzonych
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-10 22:31:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewusek* skreślił te oto słowa:

> Witam !
> Chcialabym sie dowiedziec jakie zupki mozna zrobic na zeberkach wedzonych ?
> Bardzo prosze o przepisy bo mam ... zachciewajki :-)

Fasolowa :) Mniam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-10 20:55:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-07-10 22:31:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Ewusek* skreślił te oto słowa:

> Fasolowa :) Mniam :)

A prócz tego:
grochówkę, żurek, zalewajkę, kapuśniak, koperkową, barszcz ukraiński...
Możesz też zrobić jakąś jarzynową...
Osobiście nie pasuje mi wędzonka do rosołu i pomidorowej ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-07-10 21:54:18

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska napisał , Dnia 2003-07-10 22:55:

> [...]

No to na zachciewajke proponuje na żeberkach ugotować zupe owocową ;-))

Prosze nie bijcie - taka głupota mi do głowy przyszła...

--
"Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć
przesąd." (Albert Einstein)

1. Data: 2003-07-10 22:12:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

> No to na zachciewajke proponuje na żeberkach ugotować zupe owocową ;-))

Wiesz... zgodnie z normami UE marchewka jest owocem, więc jeśli tylko dodamy
marchewkę to mamy zupę owocową ;-)

> Prosze nie bijcie - taka głupota mi do głowy przyszła...

Bić nie będę, ale podpisywanie wiadomości do grup cyfrowo to chyba
przegięcie...

1. Data: 2003-07-10 22:28:15

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska napisał , Dnia 2003-07-11 00:12:

> Bić nie będę, ale podpisywanie wiadomości do grup cyfrowo to chyba
> przegięcie...

Masz racje - wymsknelo sie.

--
"Zbyt często związujemy się z kobietami parą jedwabnych pończoch." (John
Steinbeck)

1. Data: 2003-07-10 22:44:26

Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:( o krupniczku zapomnieli ???

1. Data: 2003-07-11 08:48:51

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003 00:12:57 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Wiesz... zgodnie z normami UE marchewka jest owocem,

Marchewka?!
To co jest warzywem?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-11 08:51:53

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jul 2003 22:31:00 +0200, "Ewusek" <e...@p...com>
wrote:

>Chcialabym sie dowiedziec jakie zupki mozna zrobic na zeberkach wedzonych ?
>Bardzo prosze o przepisy bo mam ... zachciewajki :-)

Maklowicz ostatnio w jakiejs powtorce, chyba wielkopolskiej, gotowal
takie cos so sie zwalo "ślepe ryby". Z tego co pamietam to ugotowal
wywar z zeberek i wloszczyzny, do wywaru wrzucil ziemniaki i mieso
oddzielone od zeber.
Co to ma z rybami wspolnego - nie wiem :)

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-11 11:05:36

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t...@w...pl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> :( o krupniczku zapomnieli ???

nie lubie krupniku.... to chyba trauma z dziecinstwa....

Ewusek

przepis :)))
Tragedia z dżemem
[P] Mijeule