zwichnięcie nogi w kostce

1. Data: 2002-09-26 19:06:34

Temat: zwichnięcie nogi w kostce
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pięć tygodni temu, zdarzyło mi się nieszczęśliwie ześlizgnąć ze schodów
skutkiem czego zwichnęłam nogę w kostce. Okazało się, że to zwichnięcie 3-go
stopnia. Po dwóch tygodniach w szynie gipsowej, zaczęłam chodzić. Noga jednak
do dziś nie jest sprawna. Dopiero zeszły zsinienia lecz opuchlizna pozostała.
Czasem na prostej drodze jest ciężko. Lekarz mówi, że tak moze być do pół
roku :-/ Mam wrażenie jednak, ze jakoś nic się nie poprawia od tygodnia, a
wręcz przeciwnie :(
Pomyślałam, że być może są osoby którym też kiedyś coś takiego się przydarzyło
i mają jakieś swoje sposoby na to żeby noga wróciła do siebie szybciej. Jakieś
cudowne maści? Pomóżcie proszę :(

2. Data: 2002-09-27 09:33:45

Temat: Re: zwichnięcie nogi w kostce
Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie STABILIZATOR STAWU SKOKOWEGO w aptece i noś cierpliwie (6zł-8zł)
jakbys miał problem z założeniem to sie ze mna skontaktuj
Pozdrawiam.
Maciek

3. Data: 2002-09-27 09:40:36

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i mają jakieś swoje sposoby na to żeby noga wróciła do siebie szybciej. Jakieś

Rok temu mialam dokladnie to samo.
Do tego po zdjeciu gipsu nie dosc, ze bylo skuchniete to jeszcze sine i to
porzadnie. Tez sie obawialam, ale chirurg przeciagnal mi zwolnienie jeszcze przez
pare tygodni i zabronil chodzic za bardzo no i przeszlo mi zupelnie...

willa
--
http://olga.fm.interia.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Data: 2002-09-27 18:44:56

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie STABILIZATOR STAWU SKOKOWEGO w aptece i noś cierpliwie (6zł-8zł)
> jakbys miał problem z założeniem to sie ze mna skontaktuj

kupiłam, założyłam, będę nosiła :))))
bardzo dziękuje za radę :)

nadal czekam na cudowna maść, gdyby ktos znał...

:))))
Reni.

5. Data: 2002-09-27 18:46:41

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> pare tygodni i zabronil chodzic za bardzo no i przeszlo mi zupelnie...

to ostatnie stwierdzenie bardzo mi pomogło
dzięki :))))
reni.

6. Data: 2002-09-27 21:03:38

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik z adresu <r...@p...onet.pl> napisał w artykule

> nadal czekam na cudowna maść, gdyby ktos znał...

Cudowna maścią jest Arcalen(niedrogi)oraz żel Fastum (ok 16 zł,ale bardzo
wydajny).

Pozdrawiam,

Kaja

KOCHAM CIE !!!!!! :*********