zwolnienie

1. Data: 2003-11-26 09:44:44

Temat: zwolnienie
Od: "TOMEK" <L...@I...PL> szukaj wiadomości tego autora

czy jest możliwe uzyskanie zwolnienia z wf?
jest potrzebne dla mojego syna gdyż jego nauczyciel go oblał na semestr i
tylko zwolnienie go może uratować

a lekarz ot tak nie chce go wypisać.
co mam zrobić?

czy znacie kogoś kto może załatwić takie zwolnienie?

dzięki

ps: tylko bez głupich komentarzy

2. Data: 2003-11-26 10:09:16

Temat: Re: zwolnienie
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOMEK" <L...@I...PL> napisał w wiadomości
> [...]
>
> a lekarz ot tak nie chce go wypisać.
> co mam zrobić?
>
> czy znacie kogoś kto może załatwić takie zwolnienie?

dziwny ten lekarz. Pojdz do jakiegos alergologa a nawet okulisty to
odpowiednio umotywowany wypisze zwolnienie.
Ja mialem ze wzgledu na zmiany na siatkowce oka i cale liceum nie cwiczylem
i bylo spoko.

---

3. Data: 2003-11-26 12:39:19

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednio umotywowany wypisze zwolnienie.
> Ja mialem ze wzgledu na zmiany na siatkowce oka i cale liceum nie

uwazacie obydwaj, ze lekarz ot tak tylko bedzie wypisywac zwolnienia bez
powodu? Chcecie wyludzic?

casus
lekarz - okulista

4. Data: 2003-11-26 12:42:31

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest możliwe uzyskanie zwolnienia z wf?
> jest potrzebne dla mojego syna gdyż jego nauczyciel go oblał na semestr i
> tylko zwolnienie go może uratować

hmmmmm oblać wf to trzeba się starać ,) rozumiem że zdrowy jest?

5. Data: 2003-11-26 13:55:37

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" napisał ...

> hmmmmm oblać wf to trzeba się starać ,)

E tam ... zaraz starać. ;-)
Wystarczy przez cały semestr nie przychodzić na zajęcia i ndst. gotowe.
Ewentualnie przychodzić bez stroju do ćwiczeń i wszystkie lekcje
przesiedzieć na ławce. Innych możliwości w zasadzie nie ma,
bo nie wolno postawić jedynki uczniowi, który bierze aktywny
udział w lekcjach w-f. Nawet jeśli nie potrafi wykonać
poprawnie żadnego ćwiczenia.
Ale po co się wysilać i chociażby biegać - jak kto głupi - po sali,
jak się ma tatusia, który w razie czego pośpieszy "z ratunkiem"
w postaci lewego zwolnienia. :-/

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2003-11-26 14:20:39

Temat: Re: zwolnienie z wuefu
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwazacie obydwaj, ze lekarz ot tak tylko bedzie wypisywac zwolnienia bez
> powodu? Chcecie wyludzic?

wystarczajacym powodem mojego zwolnienia bylo lzawienie podczas zajec
wywolane brudem na sali a zmiany na siatkowce wyszly przy okazji w badaniu
na rozszerzonych zrenicach.
z reszta 'wuef' niczego dobrego nikogo nie nauczyl z moich znajomych i sam
optowalbym za usunieciem go z zajec szkolnych szczegolnie ze wf-isci to
sadysci-kaprale.
dodam ze kumplowi oderwala sie siatkowka w oku jak oberwal w nie pilka
'lekarska' na wuefie w I-klasie liceum.
Od tamtej pory juz nie cwiczyl nigdy i na zle mu to jakos nie wyszlo.

---

7. Data: 2003-11-26 14:34:00

Od: "kakrysa" <k...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'lekarska' na wuefie w I-klasie liceum.
> Od tamtej pory juz nie cwiczyl nigdy i na zle mu to jakos nie wyszlo.

troche przesadzasz, po prostu powinien byc jako dodatkowe nieobowiazkowe
zajecia
ja akurat nie mam problemu z nauczycielem, ale musze tez sobie zalatwic, bo
uczyc sie trzeba, a wf mnie na maturze nie zbawi
dobrze, ze mam ta wade wzroku :)

8. Data: 2003-11-26 15:04:50

Od: "SzM" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będzie jednak głupi komentarz:
zastanów się o co prosisz "tatusiu"...

SzM

9. Data: 2003-11-26 16:19:25

Od: "MarcinS" <m...@o...pl-bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

jezeli ktos nie cwiczy nigdzie poza szkola to jak zlikwiduja wf to bedziemy
mieli w kraju same "platfusy" no dajcie spokoj - jakas podstawowa sprawnosc
fizyczna obowiazuje... no a od lezenia na kanapie z batonikuem w paszczy
jeszcze nikt sie sprawniejszy nie stal...

co do lekarza... to na brak komentarza tez raczej nie bylo co liczyc - noz
sie otwiera jak ludzie narzekaja ze afery z rentami wszedzie na okolo i
wszyscy lekarze to lapowkarze a juz w szkole przekrety i oburzenie na brak
zwolnienia

zwolennik podwojenia ilosci wf'u w szkole
Marcin

10. Data: 2003-11-26 18:00:48

Od: m@rkop <m...@p...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Nov 2003 10:44:44 +0100, TOMEK wrote:

> jest potrzebne dla mojego syna gdyż jego nauczyciel go oblał na semestr i

Ciekawe z jakiego powodu?

> tylko zwolnienie go może uratować

Nie qmam. Przeciez jesli w 2 semestrze bedzie cwiczyl, to na jego
koniec otrzyma ocene pozytywna...

> a lekarz ot tak nie chce go wypisać.

Dziwisz sie???

> co mam zrobić?

A moze tak wziac sie za synalka zamiast kombinowac?

--
Pozdrawiam :)
m@rkop

vilcacora i jej skutecznosc
SOR
Wykonanie i utrzymanie stron WWW, sklepy internetowe
RE: laser-krotkowzrocznosc
Baaardzo szybkie tentno...