zwrot dokumentacji

1. Data: 2002-11-06 22:02:45

Temat: zwrot dokumentacji
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!
Czy ktos z grupowiczów potrafi mi wskazać akt prawny, na który mogłabym
sie powołać chcšc odzyskać swojš dokumentację za okres stażu na
nauczyciela kontraktowego ?
Beazuku

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"...i kiedy przyjdš dni deszczowe, naucz się przechodzić między
kroplami"

2. Data: 2002-11-06 22:22:12

Temat: Re: zwrot dokumentacji
Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry!
> Czy ktos z grupowiczów potrafi mi wskazać akt prawny, na który mogłabym
> sie powołać chcąc odzyskać swoją dokumentację za okres stażu na
> nauczyciela kontraktowego ?

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 3 sierpnia 2000 r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
§ 12.
2a. Dokumentację, o której mowa w § 7 ust. 4, można zwrócić nauczycielowi na
jego wniosek lub po uprawomocnieniu się decyzji o nadaniu stopnia awansu
zawodowego.

RomanS

3. Data: 2002-11-07 20:03:18

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje:)

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"...i kiedy przyjdš dni deszczowe, naucz się przechodzić między kroplami"

Poszukuje korepetycji
ocena opisowa
poszukuję ksiązki ...
Czy warto kupic encyklopedie pwn ...