zwyczaje i terminologia randkowa

21. Data: 2006-04-27 12:05:29

Temat: Re: zwyczaje i terminologia randkowa
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał
| Nie wiem jak teraz, ale z kilka.... lat temu furore na wyjezdzie we
| Francji robila nasza zabawa w "mam chusteczkę haftowaną".

no w autobusie to całkiem możliwe zdarzenie :D
Ale żeby zaraz chcieć nią obdarowywać ... chyba to się nie przyjmie ;)

--
Kasia ( z głupawką ) + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

22. Data: 2006-04-27 13:43:46

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał:
> no w autobusie to całkiem możliwe zdarzenie :D
> Ale żeby zaraz chcieć nią obdarowywać ... chyba to się nie przyjmie ;)

Ale to nie bylo w autobusie, tylko na party u zaprzyjaznionej grupy
tubylcow.
Pozdrowienia,
Lila

23. Data: 2006-04-27 17:14:53

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Apr 2006 20:43:54 +0200, zona alberta <r...@o...pl> wrote:

> To taki mały sześcienny przedmiot, który okręcało się wokół jego osi. Na
> ściankach napisane są skróty takie m.in. jak: BW (bierz wszystko),
> BP(bierz połowę), DW (daj wszystko), DP (daj połowę) i jeszcze jakieś
> dwa, których nie pamiętam a pudełko leży wysoko ;) Gra się na pieniądze,
> albo zapałki, albo cotamjeszcze :)

A jak można dać tylko połowę, bo nie kumam?

Pzdr,
Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info/pH

24. Data: 2006-04-27 17:17:52

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Apr 2006 15:43:46 +0200, Lila <H...@H...Com> wrote:

> Ale to nie bylo w autobusie, tylko na party u zaprzyjaznionej grupy
> tubylcow.

To czym Was tam karmili, świntuchy jedne?

Pzdr,
Borek (w stanowczo niezbezpiecznie dobrym humorze :) )

25. Data: 2006-04-27 17:23:37

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:op.s8ofi3mt26l578@borek,
niejaki(a): Borek z adresu
<m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> A jak można dać tylko połowę, bo nie kumam?

No połowę pieniędzy/zapałek, które ma się przy sobie.

--
Ewa (29.11), Julka (3.8), Zuza (1.9)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

Test dojrzałości szkolnej /zerówka/