życzenia

1. Data: 2005-12-23 06:27:01

Temat: życzenia
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wesołych i zdrowych Świąt, wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Roku,
wiaderka czasu na przyjemności ;) i licznych prezentów pod choinką dla Was i
Waszych Rodzin
życzy Gośka z Lublina

2. Data: 2005-12-23 07:00:23

Temat: Re: życzenia
Od: "Elutka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tez składam

Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie,
Niech Was aniołek ode mnie uściśnie.
Na wigilijnym stole opłatek położy
I w moim imieniu życzenia Wam złoży.
życzy
Elutka z Trzebnicy

3. Data: 2005-12-23 07:55:17

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Życzę WAM

Gwiazdki najjaśniejszej,

choinki najpiękniejszej,

prezentów wymarzonych,

Świąt mile spędzonych,

karnawału szalonego,

roku bardzo udanego

EWA

4. Data: 2005-12-23 08:09:32

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech Wam ten święteczny czas upływa w zdrowiu, radości i miłości. A w
Waszych domach niech zalśnią ciepłym blaskiem świec choinki, pod którymi
znajdziecie wymarzone prezenty.
Niech Stary Rok zabierze ze sobą wszystkie troski i kłopoty, a nowy
niech przyniesie spełnienie marzeń, zarówno tych małych jak i tych wielkich.

Życzy
Bea

5. Data: 2005-12-23 08:31:39

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam rymowanego wierszyka ale z całego serca życzę Wam Szczęśliwych Świąt
w rodzinnej atmosferze, Nowego Roku 2006 lepszego niż ten mijający i mnóstwa
czasu na robótki.
Aga już w gwiazdkowym nastroju

6. Data: 2005-12-23 08:43:35

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wesołych, pogodnych, radosnych świąt, dobrego Nowego Roku życzy wszystkim
Gosewa.

7. Data: 2005-12-23 09:00:21

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla najwspanialszej Grupy Pasjonatek również składam życzenia radosnych Świąt,
spełnienia marzeń i żeby Wam czasu na robótki nigdy nie zabrakło.
Pozdrawiam wszystkich świątecznie,
Kasia.

8. Data: 2005-12-23 09:34:31

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla Wszystkich tutaj biorących udział i Waszych Rodzin życzę Zdrowych i
Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, bogatego Mikołaja i dużo czasu w Nowym
roku. Wszystkiego najjjjjjjjlepszego.
Władzia- Kwidzyn

9. Data: 2005-12-23 10:21:56

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje i dokladam sie do zyczen.
Uroczystej Wierzeczy Wigilijnej, Hojnego Mikolaja... duzo czasu w
przyszlym roku, grzecznych pociech oraz wiecej cierpliwosci naszym drugim
polowom :)

Justyna

10. Data: 2005-12-23 10:44:10

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ode mnie zdrowia, szczęścia,pomyślności, niech Wam spokój w domach gości,
niech Mikołaj moc prezentów pod choinką złoży, mocy czasu na rozrywki(czyt.
robótki)i spełnienia wszelkich marzeń życzy Gabi ze Szczecina.

Pilnie poszukuje klucz xxx
Marty's Bell oddam w dobre ręce:)
James Lee gallery
[frywolitka] wzory z "Anny"