żylaki-Poznań

1. Data: 2005-04-28 10:54:51

Temat: żylaki-Poznań
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem z żyłami na nogach - są coraz bardziej "wystające" i widoczne
;-( Nie bolą, ale wyglądają nieciekawie - już teraz o spodniczce mogę
zapomnieć, bo są już nawet na łydkach ;-(
Niestety moi rodzice mają problemy z żylakami i dlatego chyba powinnam udać
się do lekarza dopóki nie jest za późno (chyba?)... choć wybieram się z nimi
jak przysłowiowa sójka za morze.

Proszę napiszcie gdzie w Poznaniu mogę się udać z moimi żyłkami?
I z jakimi kosztami powinnam się liczyć?
ps. A czy NFZ takie leczenie refunduje - jeśli tak, to gdzie powinnam się
zapisać?

Dziękuję za pomocną odpowiedź.

Pozdrawiam,
Karka.

2. Data: 2005-05-03 20:08:16

Temat: Re: żylaki-Poznań
Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> Proszę napiszcie gdzie w Poznaniu mogę się udać z moimi żyłkami?

Słyszałam o dwoch miejscach, ale niestety bez konkretów: jakiś osrodek
zajmujacy sie żylakami jest przy ul. Grudzieniec. A drugie takie miejsce
to NZOZ "Bamberski Dwór" http://www.bd.poznan.pl/

Pozdrawiam,
Inka

Terapia chelatowa