zywa choinka

1. Data: 2000-11-26 09:06:16

Temat: zywa choinka
Od: "Marzena Rybarczyk" <m...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcemy kupić (ze względu na dzieci) żywą choinkę, oczywiście w
doniczce. Myślimy o świerku syberyjskim lub srebrnym (tak ok. 120cm).
Czy wytrzyma on mniej więcej miesiąc w domowych warunkach, a później
przesadzenie do ogrodu? Czy można go przesadzić od razu czy lepiej
potrzymać w piwnicy do wiosny?

Może ktoś poradzi jak postępować z takim drzewkiem.

ERY

2. Data: 2000-11-27 09:34:20

Temat: Re: zywa choinka
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Rybarczyk" <m...@d...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:8vqjji$2plr$3@Wowbagger.mtl.pl...
> [...]
> potrzymać w piwnicy do wiosny?
>
> Może ktoś poradzi jak postępować z takim drzewkiem.

Jeśli będzie bardzo troskliwie pielęgnowany, to jest niewielka szansa, że
przetrzyma do wiosny. Warunek: bardzo chłodne i jasne miejsce - nieogrzewany
lub słabo ogrzewany pokój, weranda, garaż - ale światło musi być i trochę
podlewania od czasu do czasu tudzież zraszania wodą. Przesadzanie do ogrodu
wyłącznie wiosną, a i to po zahartowaniu.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-11-27 10:00:35

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-11-27 20:29:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
Niestety czesto takie "ekologiczne" choinki
> roznia sie od tych cietych jedynie tym ze ktos je wetknal w doniczke i
> oczywiscie cena.

Bardzo prosto można sprawdzić. Trzeba w miejscu sprzedaży zdjąć doniczkę i
obejrzeć stan korzeni. Jeżeli, w czasie zdejmowania doniczki, obsypie się
część ziemi to znaczy, ze choinka została wsadzona tam przed sprzedażą.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Re: Okrywowe
Re: jodłakoreańska