Redbull, kawa i co jeszcze??

1. Data: 2003-09-16 17:44:53

Temat: Redbull, kawa i co jeszcze??
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem czy na dobra brupe pisze ale mam takie pytanko.

Od przyszlego tygodnia zaczynam pracowac na zmiany. Przerazaja mnie nocki.

czy zna ktos jakis srodek na zmniejszenie sennosci.

Kawy nie lubie a redbull jest za drogi.
moze ktos spotkal sie z tanszymi odpowiednikami Redbulla ktore maja podobna
skutecznosc.

pozdrawiam

Puszka

1. Data: 2003-09-16 17:55:28

Temat: Re: Redbull, kawa i co jeszcze??
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2003 19:44:53 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Puszka*, w
wiadomości news:<bk7i6f$pg4$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
>
> Kawy nie lubie a redbull jest za drogi.
> moze ktos spotkal sie z tanszymi odpowiednikami Redbulla ktore maja podobna

Vigor Active. 11zł za 12tabletek. Witaminy, minerały i kofeina. Ale nei
przesadzaj z tym :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-09-16 17:55:52

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2003 19:55:28 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Ti`Ana*, w
wiadomości news:<4eh5yo57iz0h.dlg@czarodziejka.net> zawarł, co następuje:

Tfu, 20 tabletek, nie 12

1. Data: 2003-09-16 17:56:38

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawy nie lubie a redbull jest za drogi.

ja tez nie cierpie. Polecam

Kubek gorącego mleka do tego łyżeczka kawy (proponuje FORT, mało kawowa
;) ), do tego łyżeczka miodu. Można próbować dodać cynamonu :)

Sasannka

1. Data: 2003-09-16 17:59:52

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:bk7isp$80$1@news.onet.pl,
Magdalena Witkowska <s...@x...pl> napisał(a):

> Kubek gorącego mleka do tego łyżeczka kawy (proponuje FORT, mało
> kawowa ;) ), do tego łyżeczka miodu. Można próbować dodać cynamonu :)

Ciepłe mleko działa usypiająco. ;>

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

1. Data: 2003-09-16 18:26:04

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kawy nie lubie a redbull jest za drogi.
> moze ktos spotkal sie z tanszymi odpowiednikami Redbulla ktore maja

Mój ojciec jeździł kiedyś w tzw. trasy - rozwoził towar , za dnia
załatwiając formalności a jadąc na duże odległości nocą i wypracował sobie
system pod tytułem - kiedy mój żołądek nie śpi, to i ja nie usnę.
W sumie każdy to zna, jak się obeżreć na noc to sen niespokojny.

Robił tak - co ok 3 godziny: parę łyków wody _gazowanej_ mineralnej, kanapka
z białego pieczywa z czymś tłustym i zapić mocną, słodzoną herbatą (lub
coca-colą jeśli bardzo sen morzy).
Ja często siedzę po nocach nad zleceniami i opracowałam sobie podobna
metodę, tyle że bez wody gazowanej, bo mi po tym żaby w brzuchu skaczą.
Robię sobie mocną, słodką herbatę lub neskę, zagryzam garścią orzechów i
rodzynek.

To co daje człowiekowi energię do działania i pobudza to nie tylko kofeina,
ale łatwo przyswajalny cukier (białe pieczywo, cukier rafinowany, słodkie
owoce - rodzynki np.) - to taki strzał energii prosto do mózgu, do tego
tłuszcze i białko dłużej trawione (jakieś mięso, orzechy itp.), aby
zrównoważyć nagły skok insuliny i żeby żołądek miał co trawić i pobudzał
organizm swą aktywnością resztę organizmu. Nie trzeba jednak przesadzić z
jedzeniem , jak za dużo to cała energia pójdzie na trawienie i dopadnie cie
nieodparta senność)

Paradoksalnie sama gorzka kawa, czy herbata raczej spowoduje rozedrganie,
trudności z koncentracją, jedynie chwilową poprawę a potem wywoła złe
samopoczucie.

Życzę wytrwałości - mąż kiedyś pracował na zmiany i nie było nam obojgu
łatwo.
Sowa

1. Data: 2003-09-16 18:39:34

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciepłe mleko działa usypiająco. ;>

doskonale wiem, ale nie z czubatą łyżką kawy, zapewnima cie, sprawdziłam. :)

Sasannka

1. Data: 2003-09-16 18:40:56

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

>kiedy mój żołądek nie śpi, to i ja nie usnę.
> W sumie każdy to zna, jak się obeżreć na noc to sen niespokojny.

o rany, jak ja sie obiejm, to dopiero jestem spiaca ;)

Sasannka

1. Data: 2003-09-16 19:10:03

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od przyszlego tygodnia zaczynam pracowac na zmiany. Przerazaja mnie nocki.
> czy zna ktos jakis srodek na zmniejszenie sennosci.

Moze mate, w sklepach z herbata jest w roznych kombinacjach i mozesz sobie
wybierac do woli i do smaku.

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2003-09-16 19:14:43

Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o rany, jak ja sie obiejm, to dopiero jestem spiaca ;)
>
> Sasannka

U mnie tez to nie pomoze. Bo tez jestem senny po jedzeniu. ;)

mleko zageszczone
swieza bazylia-szukam natchnienia:)
buraczki krojone w kostke w zalewie octowej
Piwo trapistów
Nowe garnki - jak się do nich zabrać? ;-)))