Reducenol

1. Data: 2002-05-14 09:01:50

Temat: Reducenol
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o Reducenolu - ziołach o. Klimuszki?
Czy ktoś je stosował? Czy są skuteczne? Co z efektem "'jo-jo"?
A.

2. Data: 2002-05-14 09:10:08

Temat: Re: Reducenol
Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o Reducenolu - ziołach o. Klimuszki?
> Czy ktoś je stosował? Czy są skuteczne? Co z efektem "'jo-jo"?
> A.

Szczerze? Bez jednoczesnej diety kompletnie nic nie dają.
--
Magda

3. Data: 2002-07-07 20:19:24

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze nie ziola Klimuszki ale sadze ze maja podobny sklad...
bez diety nie ma szans
Napewno poprawiaja bardzo samopoczucie ale w utracie zbednych kilogramow
raczej nie pomagaja
Sa jednak skuteczne przy innych dolegliwosciach...

Elan

4. Data: 2002-07-08 11:08:12

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> raczej nie pomagaja
> Sa jednak skuteczne przy innych dolegliwosciach...

a tak btw, to te ziola Reducenol sa poprostu obrzydliwe w zapachu. Ich
przygotowywanie to kara (przynajmniej dla mnie), nie wiem jak z piciem bo
nie probowalam.

mag.

5. Data: 2002-07-11 18:41:30

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> a tak btw, to te ziola Reducenol sa poprostu obrzydliwe w zapachu. Ich
> przygotowywanie to kara (przynajmniej dla mnie), nie wiem jak z piciem bo

W kazdym razie zeby ziola tak nie smierdzialy i okropnie smakowaly lepiej
pic je na zimno

ELan

6. Data: 2002-07-11 19:09:25

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mag.

W kazdym razie zeby ziola tak nie smierdzialy i okropnie smakowaly lepiej

Montignac - minusy
witaj :)
od dzis jestem na diecie :)))
news.plocman.pl>dieta.op tymalna>