Refleksja ich nie dopadła

11. Data: 2019-06-05 18:27:46

Temat: Re: Refleksja ich nie dopadła
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2019 o 03:13, Ilona pisze:
> [...]
semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> A kto to jest i o co jemu chodzi?

to ty i pilnuj slownictwa

--
gazebo

12. Data: 2019-06-05 18:28:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2019 o 03:16, Ilona pisze:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> //czujemu chodzi o tą epidemie raka szyjki macicy u 3-letnich
> dziewczynek w Kielcach?

o twoja zmiane plci

--
gazebo

13. Data: 2019-06-05 19:55:51

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.06.19 um 18:27 schrieb gazebo:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> to ty i pilnuj slownictwa

Polecam lekture klasykow, a szczegolnie pisma, a tam stoi, ze po
argumentach poznacie ich. Jak wiadomo, mozna odpowiadac rzeczowo i
racjonalnie, a mozna zmienic temat, bluznac, rzucic epitetami, robic
wycieczki ad personam, tudziez walnac kastetem w ta wredna, zdradziecka
morde. ;-)

Mam sasiada schizofrenika (wiek ca. 40+, BMI troche mniej). Rodzice
kupili mu mieszkanie, regularnie przychodzi jakis dobry czlowiek, zeby
sprawdzic czy wszystko w porzadku. Gosc (ten chory) czasem krzyczy
(pewnie ma omamy?), przeklina jak nie moze sobie poradzic z zakupami lub
pod domem nie ma miejsca do parkowania. Pare razy pomoglem mu wniesc
rzeczy po schodach, otworzylem drzwi, pozyczylem dobrego wieczora,
dobrej nocy.
I tak trzeba z osobami szczegolnej troski.
Por. walidacja

https://pl.wikipedia.org/wiki/Walidacja_gerontologic
zna

--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-06-05 23:32:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Znowu czegoś nie zrozumiałeś? Nie 3-letnich tylko 12-letnich.
> I nie dziewczynek tylko dziewczynek i chłopców,

Zwłaszcza chłopięce szyjki ten rak tego.
LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2019-06-05 23:38:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> No to, po chuju, znalazłeś autorytet, gratulacje.
>
> //i kto to jest i w czyim imieniu zabiera głos?

A taki jeden Żyd. Ale samokrytyczny - jak sam przyznaje, jest chamem i
prostakiem. I ma jeszcze jeden narodowy problem - z Polską:
https://tysol.pl/a33194-Hartman-Chamstwo-i%C2%A0pros
tactwo-to-nasz-problem-narodowy-i%C2%A0stale-zagroze
nie-dla-demokracji-

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2019-06-06 00:55:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2019 o 23:38, XL pisze:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> A taki jeden Żyd.

Ależ cię uwiera, że ma rację. I słusznie, że uwiera, bo powinno.

> Ale samokrytyczny - jak sam przyznaje, jest chamem i
> prostakiem.

Jak zwykle czegoś nie zrozumiałaś.
Albo przeczytałaś jakiegoś oszołoma, który nie zrozumiał i po nim
powtarzasz bezmyślnie. Też jak zwykle.

> I ma jeszcze jeden narodowy problem - z Polską:

Nie. Ma problem z chamstwem i prostactwem. Jak każdy normalny Polak.
W przeciwieństwie do ciebie, bo ty takiego problemu nie masz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2019-06-06 01:21:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Jak zwykle czegoś nie zrozumiałaś.
> Albo przeczytałaś jakiegoś oszołoma, który nie zrozumiał i po nim

O, LINK UWIERAŁ, więc wyciety :-)

> Nie. Ma problem z chamstwem i prostactwem.

No na - mówi przecież o tym w tym linku, coś go wyciął, ajnsztajnie - Z
POLSKIM chamstwem i prostactwem.

> Jak każdy normalny Polak.

Jak każdy antypolak i polakożerca.

> W przeciwieństwie do ciebie, bo ty takiego problemu nie masz.

Ano nie mam - bo ja Polka i nie kalam swego gniazda. Ale Żydzi nie mają
gniazda, to kalają kazde, ktore ich przyjmie. Co widać na obrazku.
Ciekawostka: Japonia nie ma z Żydami problemu z prostego powodu - bo tam
nie ma Żydów.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2019-06-06 01:57:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2019 o 01:21, XL pisze:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> O, LINK UWIERAŁ, więc wyciety :-)

O, premię ci zabrali, bo usunąłem jakiś oszołomski link. Fajnie.

> No na - mówi przecież o tym w tym linku, coś go wyciął, ajnsztajnie - Z
> POLSKIM chamstwem i prostactwem.

No nie tylko z polskim.
Ale polskie chamstwo i prostactwo każdego normalnego Polaka uwiera
szczególnie.

> Jak każdy antypolak i polakożerca.

Czyli w/g ciebie żeby być prawdziwym Polakiem trzeba być chamem i
prostakiem?
O widzisz... to dlatego tak sromotnie przegraliście wybory :)

> Ano nie mam - bo ja Polka i nie kalam swego gniazda.

No pewnie, że nie kalasz własnego. Twoja gniazdo to procenty na poziomie
błędu statystycznego. Kalaj sobie te procenty ile chcesz. Polska tylko
na tym korzysta.

https://oko.press/konfederacja-trzeszczy-po-porazce-
maja-dosc-korwina-a-on-ich-tez/

Co za menażeria :):):)

"Tym razem okazać się może to główną przyczyną ich klęski i jeśli
liderzy nie ułożą ze sobą stosunków do jesieni Konfederacja może po
prostu nie przetrwać.
Dla Polski czysty zysk."

> Ale Żydzi nie mają
> gniazda, to kalają kazde, ktore ich przyjmie. Co widać na obrazku.
> Ciekawostka: Japonia nie ma z Żydami problemu z prostego powodu - bo tam
> nie ma Żydów.

Ciekawostka: na szczęście nie ma też problemu z katolikami. Z prostego
powodu - 0,3% katolików. Katolików jest raptem dwa razy więcej niż
świadków jehowy, a wszystkich chrześcijan jest 1,6%. Nie ma kto kalać
Japonii :) Nie bez powodu ich kraj się tak rozwinął.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-06-06 14:58:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> No pewnie, że nie kalasz własnego. Twoja gniazdo to procenty na poziomie
> błędu statystycznego. Kalaj sobie te procenty ile chcesz. Polska tylko

No tak, w dodatku nieodpowiedzialna. Ale pomalutku się za nich bierzemy:
https://www.rp.pl/Wybory-do-PE/190529600-Godek-Wygra
lam-w-trybie-wyborczym-z-okopress.html

> "Tym razem okazać się może to główną przyczyną ich klęski i jeśli
> liderzy nie ułożą ze sobą stosunków do jesieni Konfederacja może po
> prostu nie przetrwać.
> Dla Polski czysty zysk."

,,Nie będzie ta, to będzie inna" - taka piosenka była przed laty. Są już
wizje rozszerzenia nawet.

> [...]
> świadków jehowy, a wszystkich chrześcijan jest 1,6%. Nie ma kto kalać
> Japonii :) Nie bez powodu ich kraj się tak rozwinął.

No mówię przecież, że tam nie ma Żydów, c'nie? Nie ma kto ich ssać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2019-06-06 16:48:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2019 o 18:55, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> rzeczy po schodach, otworzylem drzwi, pozyczylem dobrego wieczora,
> dobrej nocy.
> I tak trzeba z osobami szczegolnej troski.

to caly ja :] dziekuje

--
gazebo

Ludzie maja swoje problemy