Refleksoterapia a rak

1. Data: 2005-12-08 09:54:21

Temat: Refleksoterapia a rak
Od: "NOISY" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy leczniczy masaz stop moze byc stosowany przy raku?
Gdzies wyczytalem, ze refleksoterapii nie mozna stosowac w takim przypadku.
Prosze o odpowiedz znawcow tematu, jest to dla mnie bardzo wazne.
Pozdrawiam
Noisy

2. Data: 2005-12-08 13:51:17

Temat: Re: Refleksoterapia a rak
Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można stosować, jeśli prowadzone jest właściwe leczenie onkologiczne
(refleksoterapia przede wszystkim zmniejsza ból, a zatem może "zakryć" objawy).
Nie licz natomiast na żadną poprawę stanu zdrowia jako takiego, niestety.
Pozdrawiam Zbyszek

3. Data: 2005-12-08 14:07:11

Od: "NOISY" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
objawy).
> Nie licz natomiast na żadną poprawę stanu zdrowia jako takiego, niestety.

a czy prawdą jest, ze niewlasciwy masaz stop moze zaszkodzic?
pozdrawiam
noisy

4. Data: 2005-12-08 15:31:46

Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> objawy).
>
> a czy prawdą jest, ze niewlasciwy masaz stop moze zaszkodzic?
> pozdrawiam
> noisy

Owszem, np. w kamicy zółciowej czy nerkowej może spowodować atak, także
istnieją inne przeciwwskazania i to całkiem sporo :(((
Pozdrawiam zbyszek

5. Data: 2005-12-08 16:28:53

Od: "NOISY" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, np. w kamicy zółciowej czy nerkowej może spowodować atak, także
> istnieją inne przeciwwskazania i to całkiem sporo :(((

Czy mozna gdzies o tym poczytac?
Chcialbym wiedziec wiecej
pozdrawiam
noisy

6. Data: 2005-12-09 18:38:21

Temat: Odp: Refleksoterapia a rak
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NOISY <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dn8vo5$2jb$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> Noisy
> Masaż stóp, czyli refleksoterapia pomogła memu znajomemu z guzem tarczycy,
który chciano operować w I.Onk.w W-wie.
Po 2 tyg. zabiegów, guz znikł.Pani doc. nie mogla się nadziwić.
Sprawa dotyczy stref , które pobudzają czynność slabych organów.Metoda znana
od 5000 lat w chinach, tybecie itd ale jest za prosta dla oficjalnej
medycyny, która lubi rżnąć ( najpierw trzeba " kupić " łóżko na oddziale
cena w Warszawie od 2000 zl ).
Spróbuj masaży, może pomogą, a na pewno nie szkodzą.Inną metodą jest masaż
dłoni, do wykonania samemu ( su dżok ).Wide książki na ten temat.
Kontestator onkologii w wykonaniu orłów w I.Onk.w W-wie
( zobaczcie że pacjentów pomagają im "leczyć"- czytaj uśmiercać trzy wielkie
anteny telefonii komórkowej umieszczone na dachu.Dzięki temu mają większy
obrót w uleczaniu.

Co myslicie o takich preparatach?
czy z obejrzenia stanu języka można się dowiedzieć o stanie zdrowia?
"kręcenie" nogi
twinrix
pytanie nt. leku