Regeneracja okien pcw

1. Data: 2009-12-01 11:39:56

Temat: Regeneracja okien pcw
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Cóż, po 10 latach wydawało się,ze są ok, ale jak obok wstawiłem okno
łazienkowe, to moje dotychczasowe kuchenne gwałtownie ma kolor kości
słoniowej:-((
Ma ktoś jakiś patent,żeby to wybielić na nowo?

2. Data: 2009-12-01 13:36:31

Temat: Re: Regeneracja okien pcw
Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier pisze:
> [...]
> słoniowej:-((
> Ma ktoś jakiś patent,żeby to wybielić na nowo?

Są specjalne preparaty, które ścierają wierzchnią warstwę. Ścierają to
może niewłaściwe słowo. Po prostu rozpuszczają ją a ściera się szmatką.
Dlatego trzeba ich używać z głową. Stosowane są one np. przez monterów
do usuwania rys powstałych w transporcie lub produkcji.
Preparat nazywa się COSMOFEN. Jest kilka rodzajów o różnej numeracji.
Osobiście jednak nie stosowałem go, więc nic więcej nie mogę napisać.
Pozdrawiam,
Grzegorz

ława ze szklanym blatem
Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?
prosty monitoriung na 1 kamerze
obnizenie miejsca pod futryne
masa akustyczna