Regres czy lenistwo?!?!

1. Data: 2004-10-22 18:05:35

Temat: Regres czy lenistwo?!?!
Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co z Wami, stażyści (początkujący nauczyciele)??
Rozpoczynacie pracę z prośbą o podanie adresu strony lub gotowych planów
pracy z dziećmi czy młodzieżą! A gdzie inwencja, pomysłowość? Może warto by
bylo czasem samemu coś wymyślić niż ściągnąć z sieci?? Poza tym jeśli już
coś kopiujecie to lepiej z książek, przynajmniej się trochę pomeczycie i
przeczytacie, bo nie sądzę, że podczas studiów przeczytaliście choć jedna
ksiązkę, skoro teraz prosicie o pomoc w tak prozaicznych sprawach. Ponadto
polecam podpatrywanie straszych nauczycieli, oni naprawdę mogą wam pomóc,
przy tym poczują sie docenieni, nie sadze, żeby którykolwiek odmówił pomocy
stażyście.

Weźcie się za siebie, jak chcecie nauczać, skoro sami mało wiecie??
Hardanna

2. Data: 2004-10-23 07:32:25

Temat: Re: Regres czy lenistwo?!?!
Od: "Asiunia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Ponadto
> polecam podpatrywanie straszych nauczycieli, oni naprawdę mogą wam pomóc,
> przy tym poczują sie docenieni, nie sadze, żeby którykolwiek odmówił
pomocy
> stażyście
he he ze wszystkim sie zgadzam, ale ucze w malutkiej szkółce gdzie jestesm
tylko dwie i dwie jestesmy stazystkami ;-))
niezla heca nie?? i kto pomoze?
nasza dyr. nie ma nic wspolnego z nauczaniem zintegrowanym:-( i ? jestesmy
same same samiutkie.
i na studiach- moze to dziwne- przeczytalam naprawde mase ksiazek z
psychologii , historii wych. i masy innych rzeczy ale nikt mnie nie nauczyl
nic od strony praktycznej- jak pisac plan wychowaczy, jak prowadzic zebrania
z rodzicami, i wiele wiele wiele innych podstaw...

milego weekendu zycze.
pozdrawiam asiunia

3. Data: 2004-10-23 09:11:18

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pią 22. października 2004 20:05 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane Anna:

> [...]
> pracy z dziećmi czy młodzieżą! A gdzie inwencja, pomysłowość? Może warto
> by bylo czasem samemu coś wymyślić niż ściągnąć z sieci??

Dlaczego? Uważasz, że wypociny stażysty będą lepsze niż opracowanie
doświadczonego dydaktyka? No owszem, czasami tak :), ale ogólnie patrząc
chyba lepiej oprzeć się na wypracowanych osiągnięciach niż samemu wszystko
zaczynać od nowa. Wszak z podręcznika też korzystasz gotowego, a nie
piszesz go od razu we wrześniu od nowa.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

4. Data: 2004-10-24 12:24:09

Od: "Hardanna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będę się z Toba kłócić, kto ma rację, a kto nie. Wyraziłam jedynie swoje
zdanie i nie zmienie go dopóty, dopóki na grupach dyskusyjnych będe czytać
posty pt. "Pomocy, musze przeprowadzić jutro lekcje wychowawczą".

5. Data: 2004-10-29 16:31:31

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia nie 24. października 2004 14:24 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane Hardanna:

> Nie będę się z Toba kłócić, kto ma rację, a kto nie. Wyraziłam jedynie
> swoje zdanie i nie zmienie go dopóty, dopóki na grupach dyskusyjnych będe
> czytać posty pt. "Pomocy, musze przeprowadzić jutro lekcje wychowawczą".

Tak jest panie premierze.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Nauczyciel niżej niż sprzątaczka
Nauczyciel niżej niż sprzątaczka
jak to jest (wyzsze uczelnie)
motyw biesiady
pasowanie na pierwszaka w szkole podstawowej