Reklama Casto

41. Data: 2004-06-08 12:45:42

Temat: Re: Reklama Casto
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" :

> robisz slodka minke i popiskujesz: "noo ja bym tak nie potrafila, ale ty
> misiu jestes taki madry..."?

Słodkiej minki nie robię, ale mówię - "zrób to Ty, bo Ty zrobisz to szybciej
i lepiej".

Pozdrowienia.

Basia

42. Data: 2004-06-10 09:51:29

Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 11:33:07 +0200 idiom <i...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Rafal Maszkowski" <r...@i...edu.pl> napisał w wiadomości
> A jaka ?
> pl.soc.rownouprawnienie? pl.soc.kobiety? pl.misc.reklama?

Nie wiem. Trudno wyciągac precyzyjne wnioski z bardzo krótkiego opisu zawartego
w artykule. Ale jeżeli nawet ta reklama dotyczyła spraw związanych z rodziną to
i tak jest to problem bardziej należący do świata reklamy niż do tej grupy.

R.
--
Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się

43. Data: 2004-06-10 14:14:38

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rodziną to
> i tak jest to problem bardziej należący do świata reklamy niż do tej

Tylko wiesz.... żadna z grup, które wymieniłam nie istnieje....

pozdr

Monika

44. Data: 2004-06-14 18:28:10

Temat: Re: Reklama a Ciasto
Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 16:14:38 +0200 idiom <i...@w...pl> wrote:
> [...]
> rodziną to
> grupy.

> Tylko wiesz.... żadna z grup, które wymieniłam nie istnieje....

Myślałem czy nie podsunąć Ci grupy o telewizji, ale nie wiem nawet czy ta
reklama była własnie w telewizorze. Ogólna zasada jest taka, że jeżeli Twój
ulubiony temat, np. hydroponiczna hodowla koników polnych, nie jest ujęty w
spisie grup pl.* to można poszukać w grupach w innych językach albo list
dyskusyjnych (google!), a jeżeli ich nie ma - założyć swoją grupę lub listę. Do
założenia grupy alt.* potrzebne jest wystarczające zainteresowanie, listy -
znajomy z serwerem on-line. Uczestnicy tej grupy na pewno bardzo lubią koniki
polne i chętnie nawet czasem rzucą parę uwag nt. "rola hydroponiki w tworzeniu
więzów rodzinnych", zwłaszcza ci, którzy doświadczyli dobroczynnego wpływu
koników, ale ogólnie o konikach to nie tu.

R.
PS. Prawie rok temu założyłem grupę alt.* na mój ulubiony temat (związany z
.signature). Zagadnienia reklamy też mnie interesują, zwłaszcza od
strony przez nią atakowanych. Założyć listę?
PPS. Coś Ci zawija dziwacznie linijki i zjada specyfikację kodowania.

45. Data: 2004-06-15 05:43:10

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więzów rodzinnych", zwłaszcza ci, którzy doświadczyli dobroczynnego wpływu
> koników, ale ogólnie o konikach to nie tu.

Już wiem, skąd tyle grup w alt.*. Bo jak ktoś chce raz powiedzieć na temat
nie ujęty bezpośrednio w żadnej grupie, to zakłada nową. Wiem już też,
dlaczego te grupy mają taką niską aktywność.

Monika

46. Data: 2004-06-15 23:45:24

Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 07:43:10 +0200 idiom <i...@w...pl> wrote:
> [...]
> nie ujęty bezpośrednio w żadnej grupie, to zakłada nową. Wiem już też,
> dlaczego te grupy mają taką niską aktywność.

Jałowych listservów jest jeszcze więcej. Nie każdy ma szczęscie do wyboru
tematu. Mi się udało, chociaż 3/4 artykułów w mojej grupie to bzdury nie na
temat.

PS. Coś Ci paskudnie zawija linijki.
--
Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się
niekonkluzywnie. - prorektor Łucja Łukaszewicz

terapia małżeńska w Krakowie
Pomoc społeczna
Wczasy w Miedzyzdrojach
Wczasy w Miedzyzdrojach