Reklamacja żarówki energooszczędnej

1. Data: 2008-09-10 19:17:20

Temat: Reklamacja żarówki energooszczędnej
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kupiłem 2,5 roku temu kilka żarówek energooszczędnych Philips Energy Saver
5W (na żarówce pisze Genie 6yr co rozumiem jako gwarancja na 6 lat). Jedna z
nich niestety się spaliła - niby żadna strata (kilkanaście zł) ale skoro
pisze, że 6 lat to zastanawiam się czy powinienem na podstawie paragonu
domagać się (w OBI) wymiany na nową? Może ktoś się spotkał z reklamacją
żarówek? :)

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-09-10 19:35:18

Temat: Re: Reklamacja żarówki energooszczędnej
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> [...]
> 6 lat to zastanawiam się czy powinienem na podstawie paragonu domagać się (w
> OBI) wymiany na nową? Może ktoś się spotkał z reklamacją żarówek? :)

przy tym 6 lat pewnie jest gwiazdka i niżej opis, że przy używaniu 3 h na dobe
:-)

3. Data: 2008-09-10 22:30:29

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> przy tym 6 lat pewnie jest gwiazdka i niżej opis, że przy używaniu 3 h na
> dobe :-)

Nie mam pudełka ale pewnie tak jest, że nie można tego traktować jako
gwarancji :(

4. Data: 2008-09-11 05:40:40

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam pudełka ale pewnie tak jest, że nie można tego traktować jako
> gwarancji :(

I pewnie jest dopisek ze reklamacje uwzgldnia sie jedynie razem z
opakowaniem fabrycznym :-)

5. Data: 2008-09-11 06:24:43

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jesli masz paragon, to reklamuj.
Zwykle market i tak nic nie traci, bo i tak zwraca hurtowni czy podobnemu dostawcy.
Najwiekszy kłopot jest taki, że ludzie nie trzymają przez tyle lat paragonów, a jak
trzymają, to nie wiadomo który przypisac do
której żarówki.
BTW na żarówce nabity jest kod roku i tygodnia produkcji, więc nie kombinuj za bardzo
;-)
JaC

6. Data: 2008-09-14 18:16:18

Od: "Ro" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to jest żywotnośc chyba z gwiazdką dotyczącą sposobu używania

termometr za okno - mocowanie?
Jaki środek do prania tapicerki?
Jaka wysoka i cienka lodówka ?
wybor zmywarki