Reklamy

1. Data: 2014-10-22 22:09:48

Temat: Reklamy
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyliście że są jaskrawe i nie pasujące do rzeczywistości otoczenia i tym samym
raczej ochydne i nieciekawe, bilbordy. Tak idziesz biedną dzielnicą, kamienice
odrapane, a tu jaskrawa reklamawe Wedla, złotka, sreberka, gdzie mieszkańcy raczej
tego nie kupują bo ich nie stać na wafelki za 30 zł. Albo na osiedlach kolorowych i
bogatych, obciachowa wiertarka za 30 zeta, gdzie ludzi obraża taka rzecz i wyglądem i
badziewiem używania, ludzie chodzą zażenowani i nie patrzą, ostentacyjnie nie patrzą
bo ich obraża. Nawet na polu namiotowym widziałem bilbord czajnika i odkurzacza, tak
jakby były namiotowcą niesamowicie potrzebne. One szpecą i denerwują bo nikt tam nie
myśli o ludziach i ich potrzebach, o ich otoczeniu. Tylko jak jakieś z innej planety
byty jak kościół, ani to pasuje do rzeczywistości ani ją wyraża, dogmaty też tak obco
wiszą bo nie widzą ludzi i ich bytu i religijne osoby przykładowo nie interesuje
człowiek tylko dogmat na trupie człowieka. Myślę że to wina kościoła że reklamy są
takie wysilone, niepasujące, jak z innej planety, bo nauczono ludzie patrzeć wbrew
temu co potrzebuje człowiek.

2. Data: 2014-10-22 22:58:44

Temat: Re: Reklamy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Oct 2014 13:09:48 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> Zauważyliście że są jaskrawe i nie pasujące do rzeczywistości otoczenia i tym samym
raczej ochydne i nieciekawe, bilbordy. (...) kościół, ani to (...) Myślę że to wina
kościoła (...)

A ciebie wszystkie drogi prowadzą do Rzymu - nadal i wciąż wszędzie widzisz
Kościół; jak ktoś ci palcem pokiwa czy obroci się dwa razy wokoło, to też
krzykniesz: "Kościółek!" Chmury na niebie układają ci się w zarys
koscielnej budowli, a każdy na czarno ubrany to ksiądz...
Choryś ty, choreńki.

3. Data: 2014-10-22 23:23:50

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Nie to proces myślenia łączenia faktów, ideologia skrzywia psychikę i reklama jak
dogmatyzm nie widzi sytułacji ludzi w której są, pralki dla aborygenów

4. Data: 2014-10-23 00:23:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Oct 2014 14:23:50 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> Nie to proces myślenia łączenia faktów

Tak "myśli i łączy fakty" tylko głupek bez bladego pojęcia o nich -
ponieważ nie masz pojęcia o niczym, to nie widzisz, że w bogatej dzielnicy
pracuje mnóstwo biednych ludzi (choćby do obsługi tych bogatych...) i
właśnie bogata dzielnica to jedno z najlepszych miejsc na reklamę taniej
wiertarki, właśnie z powodu dużej ilości biednych ludzi w jednym miejscu,
którzy to ludzie są docelowym targetem tej reklamy.
Na polu namiotowym jest mnóstwo ludzi, którzy mają wolny czas właśnie - i
poświęcają go m.in. na myślenie, że zostawili gdzieś dom, w którym po
powrocie chcą poczynić zmiany, uzupełnienia, a wielu z nich po prostu
wyhamuje na urlopie wydatki, bo im się przez taki bilbord przypomina, że
muszą kupić coś koniecznego z AGD...

No i tak dalej.
Widzisz, jakiś ty niekumaty - i tak samo jak z tymi reklamami masz z
Kościołem: guzik wiesz, a krytykujesz, obrażasz, plujesz.

5. Data: 2014-10-23 01:42:44

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Jak bogaty naprawia cokolwiek to w wyspecjalizowanych serwisach, bo biedota pół
samochodu rozbierze i części włoży od malucha itd, czyli normalny człowiek zanim
bilbord postawi jedzie zwiedzić okolice i zaobserwować atmosfere, a ty postulujesz
aby przed kościołem stały bilbordy z reklamą panienek z biustnoszo-stringami. A tam
powinny stać naprzykład reklamy, krucjat, palenia na stosie, małych dzieci z
wypiętymi dupciami, czyli oddające atmosfere, ale ty ciemna.

6. Data: 2014-10-23 02:01:48

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Na poważnie, chodzisz do kk co?
To jak następnym razem będziesz jechała to przejdź się wokoło i zobaczysz bardzo
ciekawe bilbordy na tle kościoła, jak reklama pończoch na wierzgającej panience i tak
ostatnio na Chojnach, stoje przed bilbordem pończoch na tle kościoła i ktoś
nieprzyzwyczajony, by pomyślał że ta piękna panienka sprzedaje w kościele pończochy.
Teraz kumasz o co mi idzie, że bilbordy nie licują do miejsca gdzie stoją.?

7. Data: 2014-10-23 19:24:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Oct 2014 17:01:48 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> [...]
Teraz kumasz o co mi idzie, że bilbordy nie licują do miejsca gdzie stoją.?

A co ty chcesz od reklamy pończoch? - taka sama dobra, jak spodni, w końcu
na golasa do kościoła iść nie wypada. Jak zobaczysz przy kościele reklamę
prezerwatyw, to daj znać :->

8. Data: 2014-10-24 00:42:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
A tak bo przecież ludzie mają napieprzyć dzieci które nikt nie wykarmi, no to i
reklamy pończoch mogą stać, przecież mentalność utopijna po ziemi nie chodzi.

9. Data: 2014-10-24 03:01:23

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakby były namiotowcą niesamowicie potrzebne. One szpecą i
> denerwują bo nikt tam nie myśli o ludziach i ich potrzebach,

Oj, globik, myślę, że nikt na te ohydne i nieciekawe reklamy na
billboardach już nie patrzy nawet. Świat pędzi, niestety, ludzię
gdzieś pędzą, sami często tak na prawdę nie wiedzą dokąd... Bo
takie odpowiedzi typu - do pracy, do domu, na zakupy - to nie są
odpowiedzi na fundamentalne pytanie - dokąd zmierzasz, gdzie się
tak spieszysz...? A ci, którzy tak nie pędzą, to patrzą na
innych ludzi, na drzewa, ptaki, niebo, biedronki itp., a nie
jakieś billboardy. Czasami wzrok przypadkowo padnie na ułamek
sekundy na jakąś reklamę, ale za chwilę z niej... spadnie.
Bo wiesz, jak czegoś jest za dużo, to najpierw pojawia się odruch
wymiotny, a z czasem człowiek już tego nie zauważa...

> [...]
> reklamy są takie wysilone, niepasujące, jak z innej planety,
> bo nauczono ludzie patrzeć wbrew temu co potrzebuje człowiek.

I znowu katarynka...
"...wiesz, jak czegoś jest za dużo, to najpierw pojawia się odruch
wymiotny, a z czasem człowiek już tego nie zauważa..."

M.

10. Data: 2014-10-24 03:12:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Oct 2014 03:01:23 +0200, Fragi napisał(a):

> "...wiesz, jak czegoś jest za dużo, to najpierw pojawia się odruch
> wymiotny, a z czasem człowiek już tego nie zauważa..."

Bo te reklamy mają działać na podświadomość. Stoją - znaczy są skuteczne,
nje ma bata, to jest dokłądnie liczone przez analityków reklamy. Reklama
nie przynosząca zysków natychmiast spada.
A póki stoi - jadąc kolejny raz tą samą trasą do pracy ludzie patrzą
bezwiednie i tylko moment na taki bilbord, bo np akurat jest on tuż za
zakrętem i mają go automatycznie w polu widzenia, kiedy sprawdzają, czy nic
nie jedzie. Biorąc pod uwagę nieskończoną wręcz powtarzalność tej sytuacji,
każde mimowolne spojrzenie na obraz utrwala w pamięci ten ślad. Potem, już
w sklepie, własnie ten towar odruchowo jest najlepiej rozpoznawalny przez
oko pośród tysięcy innych.

Sensacja
Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Rogi
Sklep i moralność