Religiancki śmietnik w głowie

1. Data: 2020-07-25 17:02:18

Temat: Religiancki śmietnik w głowie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://oko.press/skandal-za-zgodne-z-kodeksem-pracy
-zwolnienie-aktywnego-homofoba-nawet-dwa-lata-wiezie
nia/

"Tymczasem Kościół i rządząca prawica uczyniły z ,,pana Tomasza"
świeckiego apostoła represjonowanego za wiarę."

"Od początku, że sprawa, której przedmiotem jest ochrona przed
dyskryminacją, jest przedstawiana jako kolejny konflikt światopoglądowy,
w którym dochodzi do sporu wartości. To manipulacja. Polskie prawo
sprawę stawia jasno."

",,Nie został zwolniony, bo miał na szyi symbol religijny. Nie został
zwolniony, bo praktykował wiarę w czasie wolnym na terenie zakładu
pracy. Został zwolniony za to, że atakował firmę za realizację
obowiązków z Kodeksu pracy. Otoczka religijna była tylko instrumentem,
którym się posłużył"."

W niektórych zawadach powinien być zakaz pracy dla religiantów.
Prokurator, policjant, sędzia, lekarz, aptekarz, nauczyciel... polityk...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-25 23:10:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To juz nie mamy w POlszcze niezaleznych sondow? Oburzajonce!
Kasta przeszla na POzycje PISu? A tak siem stawiali! HiPOkryci! ;P

3. Data: 2020-07-26 00:28:39

Temat: Re: Religiancki śmietnik w głowie
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-25 17:02, Kviat wrote:

> W niektórych zawadach powinien być zakaz pracy dla religiantów.
> Prokurator, policjant, sędzia, lekarz, aptekarz, nauczyciel... polityk...

Ta...?

Wkrotce moglo by siem okazac, ze tych zawodow w ogole by nie bylo...

//i jak mniemam, do tego zmierza zielono_rozowa zaraza...!

4. Data: 2020-07-26 10:46:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 23:10, m...@g...com pisze:
> To juz nie mamy w POlszcze niezaleznych sondow? Oburzajonce!
> Kasta przeszla na POzycje PISu? A tak siem stawiali! HiPOkryci! ;P

I po co znowu robisz z siebie kretyna?
"Prokuratura Okręgowa zarzuca popełnienie występku"
Zgadnij kto jest szefem prokuratorów.

A co do sędziów. Kto się stawiał, ten się stawiał. Na kolanach do pisu
pomaszerowały tylko miernoty, które nie mogły liczyć na awanse przez
brak kompetencji. To znamienne, że największymi wyznawcami pisu zostają
analfabeci niepotrafiący samodzielnie napisać uzasadnienia do wyroków i
wyręczają się asesorami. (I nie tylko w sądach i prokuraturze tak jest).
Jeszcze kilku normalnych sędziów się ostało i tylko dlatego to jeszcze
jakoś funkcjonuje nie pierdolnęło kompletnie.

A co tam słychać u niezależnego sędziego TK Piotrowicza?
Albo u mgr Przyłębskiej?
Co to za kraj, gdy sądzą TK (a później prezesem...) zostaje mierny mgr?
Takie awanse to tylko u bolszewików się dzieją.

https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/562143
,prezes-tk-julia-przylebska-dumna-wyksztalcenie-magi
ster.html
"Nie jestem profesorem, jestem magistrem. Uważam, że jestem świetnie
wykształcona"

Takie właśnie są wasze "elity".
Świetnie by się dogadała z trybunem, który uważa, że wykształcenie
szkodzi :):)

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-07-26 10:48:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 00:28, Ilona pisze:

> Ta...?
>
> Wkrotce moglo by siem okazac, ze tych zawodow w ogole by nie bylo...

Albo religiantów.
Albo religianci w końcu nauczyliby się zostawiać swoją religię w domu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-07-27 07:12:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 10:48, Kviat wrote:

> Albo religianci w końcu nauczyliby się zostawiać swoją religię w domu.

//i zeby to oblesne levactwo po ulicach nie latalo... z gloymi dupami...!

https://twitter.com/bogdan607/status/114630837113976
8320

7. Data: 2020-07-27 08:06:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 07:12, Ilona pisze:

> //i zeby to oblesne levactwo po ulicach nie latalo... z gloymi dupami...!

Dużo więcej świrów jest wśród religiantów.
I lepiej dla ludzi jest, gdy świr lata po ulicy z gołą dupą niż z
karabinem albo obwieszony materiałem wybuchowym.

I jak to zrobiłaś, że ze zdjęcia wywnioskowałaś, że to lewicowiec?
Znacie się?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-07-27 08:23:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-27 08:06, Kviat wrote:

> [...]
> karabinem albo obwieszony materiałem wybuchowym.
>
> I jak to zrobiłaś, że ze zdjęcia wywnioskowałaś, że to lewicowiec?

//ale, oblesne levactwo, bardziej oblesne jest...

9. Data: 2020-07-28 06:38:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dużo więcej świrów jest wśród religiantów.
---
Zwlaszcza religiantow religii neomarksistowskiej,
zwanych dla uproszczenia lewakami? ;P

I lepiej dla ludzi jest, gdy świr lata po ulicy z gołą dupą
---
Ot odebrali lewaKOm kalachy to teraz probujom oczy RAZIC
tym co im zostalo czyli swieconcom golom d... ;P

niż z karabinem albo obwieszony materiałem wybuchowym.
---
Patrz Czerwone Brygady vel Armia Czerwona? ;P

10. Data: 2020-07-28 15:32:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2020 o 06:38, m...@g...com pisze:

> niż z karabinem albo obwieszony materiałem wybuchowym.
> ---
> Patrz Czerwone Brygady vel Armia Czerwona? ;P

Patrz fanatycy religijni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

detorexum