Religijne zapalenie mózgu.

31. Data: 2013-05-17 16:40:29

Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 16:38, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Zamordowanych w dobrze Polakom znany spos b - "W 45 roku nie z o y
> broni, walczy dalej, w 1950 zamordowan"..? Jednym s owem chcesz
> powiedzie e Wielka Rewolucja Francuska to mordowanie niewinnych? To
> niewinni budowali barykady na ulicach Pary a w obronie przed komunardami?

Tak im kler wmawia cuda, bo rewolucja francuska to głodujący lud,
katowany i palony przez kler, który w końcu rzucił się na oprawców.

32. Data: 2013-05-17 16:50:26

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 16:36, LaL <r...@g...com> wrote:
> [...]
dniowiecza

http://pl.wikipedi...

> [...]
> powiedzie e Wielka Rewolucja Francuska to mordowanie niewinnych? To
> niewinni budowali barykady na ulicach Pary a w obronie przed komunardami?

Tak im kler wmawia bzdury, bo rewolucja francuska to głodny,
zakatowany i palony lud na stosach, co rzucił się na oprawców, kler
stara się wybielić się ze zbrodni i twierdzi- kwiatki wąchałem a to
się na mnie rzuciło,- a naprawdę to rzucili się na oprawców.

33. Data: 2013-05-17 16:50:32

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2013-05-17 16:55:14

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-17 16:40, LaL pisze:

> Tak im kler wmawia cuda, bo rewolucja francuska to głodujący lud,
> katowany i palony przez kler, który w końcu rzucił się na oprawców.

Akurat nie wiadomo czy to chodzi o kler, ale najwyraźniej ktoś im robi
wodę z mózgów. I to do tego stopnie ktoś ich kabałaci że jak echo
powtarzają każdy zasłyszany idiotyzm.

35. Data: 2013-05-17 17:00:37

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 16:55, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Akurat nie wiadomo czy to chodzi o kler, ale najwyra niej kto im robi
> wod z m zg w. I to do tego stopnie kto ich kaba aci e jak echo
> powtarzaj ka dy zas yszany idiotyzm.

Wiadomo, to jest pierwsza LO . Czasy baroku to największe działania
inkwizycji, najwięcej mordów , bo odkrycia naukowe i społeczne
podważały biblijne pierdoły. Kler doprowadził grabierzami Francje do
upadku gospodarczego , lud na ulicach umiera z głodu, a kler spasiony
ciągle chodzi i morduje i tym samym poszedł lud z rękami na morderców
i oprawców.

36. Data: 2013-05-17 19:08:48

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat nie wiadomo czy to chodzi o kler, ale najwyra niej kto im robi
> wod z m zg w. I to do tego stopnie kto ich kaba aci e jak echo
> powtarzaj ka dy zas yszany idiotyzm.

Dlaczego moje posty znikają dwa razy trybunowi odpowiadałem a one po
kilku minutach znikneły.?

37. Data: 2013-05-17 19:18:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2013 19:08:48 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> Dlaczego moje posty znikają dwa razy trybunowi odpowiadałem a one po
>
> kilku minutach znikneły.?

Jeśli były wulgaryzmy może ktoś wzial się za cenzurowanie.
Albo ktoś dorwal się do twojej skrzynki pocztowej. Podpadles katolom? ;P

38. Data: 2013-05-17 19:24:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2013 19:18:37 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> Jeśli były wulgaryzmy może ktoś wzial się za cenzurowanie.
>
> Albo ktoś dorwal się do twojej skrzynki pocztowej. Podpadles katolom? ;P

Opus Dei nie spi! ;P

39. Data: 2013-05-17 19:58:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 10:18:37 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Jeśli były wulgaryzmy może ktoś wzial się za cenzurowanie.
> Albo ktoś dorwal się do twojej skrzynki pocztowej. Podpadles katolom? ;P

Mi 3333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

40. Data: 2013-05-17 23:12:40

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Zamordowanych w dobrze Polakom znany sposób - "W 45 roku nie złożył broni,
> walczył dalej, w 1950 zamordowan"..? Jednym słowem chcesz powiedzieć że
> Wielka Rewolucja Francuska to mordowanie niewinnych? To niewinni budowali
> barykady na ulicach Paryża w obronie przed komunardami?
Spytaj mieszkańców Wandei

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka
Bilans
Kiedyś w bardzo religijnym kraju zrobiono kobietom to: