Renta Socjalna

1. Data: 2005-11-09 21:48:37

Temat: Renta Socjalna
Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kiedys, dawno, dawno temu dostawalem normalna rente z zusu+ zasilek
pielegnacyjny i do tego jeszcze rente socjalna, pozniej wyszlo jakies prawo
ze obu na raz nie mozna i mi ta socjalna oczywiscie odebrali. Ostatnio
gdzies wpadlem na informacje ze bodaj od 2003 znowu mozna dostawiac obie, w
zwiazku z tym chcialem zapytac Szanowne Kolezanki i Kolegow ;) jak to z tym
jest? Mam calkowita niezdolnosc do pracy (dystrofia) i najnizsza rente.

Pozdrawiam
Marcin