Renta socjalna

1. Data: 2003-03-25 15:33:29

Temat: Renta socjalna
Od: m...@l...pl (Magdalena Przedpelska) szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry Państwu,
Może wiedzš co? Państwo na temat wstrzymania wypłat renty socjalnej od
lipca 2003 roku? Moja siostra dostaje rentę socjalna i poinformowanš jš
o wstrzyamniu wypłaty od lipca. Bedzie tylko dostawać, jak dotychczas,
zasiłek pielegnacyjny.
Proszę o odpwied?,
Dziękuję i pozdrawiam Magdalena Przedpełska

2. Data: 2003-03-25 15:57:17

Temat: Re: Renta socjalna
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Magdalena,

W Twoim liście datowanym 25 marca 2003 (16:33:29) można przeczytać:

MP> Dzień Dobry Państwu,
MP> Może wiedzą co? Państwo na temat wstrzymania wypłat renty socjalnej od
MP> lipca 2003 roku? Moja siostra dostaje rentę socjalna i poinformowaną ją
MP> o wstrzyamniu wypłaty od lipca. Bedzie tylko dostawać, jak dotychczas,
MP> zasiłek pielegnacyjny.
MP> Proszę o odpwied?,
MP> Dziękuję i pozdrawiam Magdalena Przedpełska

Ja ze swojej stony nic nie wiem o wstrzymywaniu rent socjalnych. Po
dodatkowej wizycie w Pomocy Spolecznej dowiedzialem sie, ze waloryzacja
bedze w czerwcu i to wsztko. Nikt nic nie mowil o wstrzymwaniach.
Moze tutaj sprawa wygda tak, ze renta bedze zawieszona z powodu
przekroczenia dochodow? w tej chwili jest to 200% renty socjalnej. A w
mysl nowej ustawy (ktora prawdopodobnie ma wejsc od lipca) bede to
178% (o ile jeszcze czegos nie obetna, wstepnie mialo to byc 180%)
najnizszej renty wypadkowej. Wiec moze w tym przypadku tutaj tkwi problem.
Jak dla mnie to zwykle zlodzejstwo i ich stony.
Ich mam na mysli ustawy, panstwo i ustawodawcow. Nie Pomoc Spoleczna.
Oni daja i dzela tym co im kochane panstwo da. A Ci z kolei ucinaja co
moga. tak aby czlowek chory choc przez chwile nie poczol sie lepiej.
Po co i taj jest chory, on umie cierpiec.

Pozdrawiam i zycze optymizmu w patrzenu w przsyzlosc. Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

3. Data: 2003-03-25 16:31:12

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki projekt żeby renty socjalne wypłacał ZUS,
czy to będzie w lipcu trudno powiedzieć,cały czas jest to opracowywane,
ale nie powinno być mowy o żadnym wstrzymywaniu wypłat( mam nadzieję)
poprostu zamiast OPS-Zus
marika
( podobno ma być lepiej bo ze skladką)

4. Data: 2003-03-27 15:23:24

Od: "Tomasz Malinowski" <t...@p...to_wytnij.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

kamila kwiatkowaka pisze:
> ( podobno ma być lepiej bo ze skladką)

No i więcej o 1,07 zł., ale ile przy tym szumu.
Z projektu wynika, że ZUS przejmie wypłaty rent socjalnych od sierpnia i
wyrówna tym, którzy nie otrzymali świadczeń za lipiec.

Pozdrawiam - Tomek

5. Data: 2003-03-27 19:44:30

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b5q08f$cdl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> czy to będzie w lipcu trudno powiedzieć,cały czas jest to opracowywane,
> ale nie powinno być mowy o żadnym wstrzymywaniu wypłat( mam nadzieję)

Z jaką składką? Do tej pory OPS-y opłacały składki na ubezpieczenie
zdrowotne dla osób pobierających renty socjalnych (dla tych, które nie są
ubezpieczone z innego tytułu).
Może chodzi Ci o to, że mają być opodatkowane?

Pozdrawiam

Katarzyna G.

PYTANKO O WOZEK
SamiSobie - rozne
Wózek Panthera
renta
Gdansk / Osoba niepelnosprawna zatrudni ...