Resocjalizacja - prosze o linki do opisow i sposobow

1. Data: 2001-04-21 10:11:28

Temat: Resocjalizacja - prosze o linki do opisow i sposobow
Od: "Skwaru" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o linki dotyczace resocjalizacji, jest mi to bardzo potrzebne.

pozdrawiam
skwaru

1. Data: 2001-04-21 21:39:54

Od: "Agniecha" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

obawiam sie ze wiele nie znajdziesz :-) chyba ze sie myle - ale jesli moge
ci w czyms pomoc? - jestem po resocjalizacji
pozdrawiam
aga

1. Data: 2001-04-22 07:58:56

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o linki dotyczace resocjalizacji, jest mi to bardzo potrzebne.

A może tu :
http://republika.pl/resocja/index2.htm

a w ogóle to haslo wywolalo 879 odpowiedzi w wyszukiwarce infosek:)), a to tylko
jedna z wielu...

Sprzedam swoje cialo
moja pierwsza opowiesc - ocencie prosze
telefony zaufania