Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?

1. Data: 2009-10-09 08:40:15

Temat: Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę wdzięczna za polecenie restauracji, najlepiej w centrum Poznania,
przyjaznej dzieciom- kącik z zabawkami, zamknięty ogródek, plac zabaw i inne
atrakcje, które uprzyjemnią pobyt dzieciom a dorosłym pozwolą zjeść w spokoju
obiad. Agnieszka

2. Data: 2009-10-09 08:59:32

Temat: Re: Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> napisał
w wiadomości news:10c5.000001b9.4acef6ef@newsgate.onet.pl...
> [...]
> inne
> atrakcje, które uprzyjemnią pobyt dzieciom a dorosłym pozwolą zjeść w

Zajrzyj tutaj - http://www.mamatezmoze.pl/ ;-)

Dorota
http://autumn.blog.pl/

3. Data: 2009-10-10 10:11:43

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 9 Oct 2009 10:59:32 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> i powiedziała:

> Zajrzyj tutaj - http://www.mamatezmoze.pl/ ;-)

Jaka to smutna strona. Te rzeczy powinny być domyślnie na wyposażeniu
lokalu +/- rodzinnego (nie mówię o klubach nocnych czy pubach), a nie
jako egzotyka, na potrzeby której trzeba robić listę knajp
"przyjaznych".

Zuzanka
*:.
Małgorzata Krzyżaniak ................ We Are a Non Prophet Organization

4. Data: 2009-10-10 13:07:14

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnhd0nev.m0i.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
> lokalu +/- rodzinnego (nie mówię o klubach nocnych czy pubach), a nie
> jako egzotyka, na potrzeby której trzeba robić listę knajp

niestety rzeczywistość jest inna :(
znalezienie restauracji/kawiarni która spełnia minimum wymagań jest dosyc
trudne.

Dorota
http://autumn.blog.pl/

Sekcja porządkowa
ubezpieczenie NNW
Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Pytanie o sanatorium.
O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)