Restauracja z owocami morza w Poznaniu

1. Data: 2004-12-06 09:07:41

Temat: Restauracja z owocami morza w Poznaniu
Od: Mac <m...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jeśli niezupełnie TG, to przepraszam, ale może jacyś Znawcy się
wypowiedzą.

Pytanie jak w temacie -- do jakiej restauracji w Poznaniu warto wybrać
się na owoce morza (dobre i niedrogie, jeśli oczywiście można to
pogodzić...)?

Pozdrawiam wszystkich
Maciej

1. Data: 2004-12-06 09:43:43

Temat: Re: Restauracja z owocami morza w Poznaniu
Od: "Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio tzn w andrzejki bylam w tej greckiej knajpce na pl.Wolnosci
jadlam małże kosztowały 35 zl i byly pycha

ale co do reszty owoców to ......

1. Data: 2004-12-06 13:41:01

Od: Mac <m...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio tzn w andrzejki bylam w tej greckiej knajpce na pl.Wolnosci
> jadlam małże kosztowały 35 zl i byly pycha
>
> ale co do reszty owoców to ......

Dzięki. Też o tej knajpce myślałem. Wygląda nieźle. Wiem też, że
na Ogrodowej jest restauracja włoska, ale z tego co wiem, to strasznie
droga.

Maciej

Jaki przyrządzić Apfelpunsch?
jaka jest oficjalna strona www RTV EURO AGD ?
Przepis na ser zolty domowy - obiecalem.
jaki blender?
Robot kuchenny SIEMENS MK 52800 - gdzie w W-wie promocja ?